شنبه 30 بهمن 1395 - 23:46

هدیه پیرزن قشقایی به تاجگردون (+تصاویر)

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی بوستان شهدای سربیشه در گچساران افتتاح شد.

به گزارش بویرنیوز، بخشدار مرکزی شهرستان گچساران در این آیین با بیان اینکه پارک شهدای سربیشه به نمایندگی ۱۲ پروژه به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع افتتاح شد، اظهار داشت: این پارک شامل فضای سبز، فضای پیرنشین، بازی کودک و نوجوان، آلاچیق و… است.

فرج الله استلاحی بیان کرد: این پارک با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان از محل اعتبار ارزش افزوده در سال ۹۱ آغاز و در دهه فجر ۹۵ به بهره‌برداری رسید .

استلاحی در ادامه عنوان کرد: همزمان با افتتاح این پروژه  اجرای زیر سازی و آسفالت در هشت روستای شهرستان به متراژه ۵۰ هزار متربع و با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان و همچنین اجرای سنگ فرش در شش روستا به متراژه ۱۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیون تومان انجام گرفته است.

بخشدار مرکزی گچساران تصریح  کرد: با احداث و بهره‌برداری از این گونه پروژه‌ها به دنبال ایجاد روحیه نشاط و شادابی و ایجاد فضای آرامش‌بخش برای روستائیان هستیم.

گفتنی است: در حاشیه افتتاح این پارک، پیر زن هنرمند ترک زبان قشقایی( سربیشه ای ) ” سجاده نماز ” بسیار نفیس که دست بافت خودش بود را به غلامرضا تاجگردون نماینده شهرستان گچساران هدیه داد و نکته جالب این بود که این پیرزن هنرمند سربیشه ای از نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت هیج درخواست و تقاضای نداشت و در مورد انگیزه اش اینگونه گفت: تاجگردون را همانند فرزندانم دوست دارم و برای وی آرزوی سلامتی و تندرستی و موفقیت دارم و این هدیه را به پاس قدردانی از زحمات و خدمات فراوان تاجگردون به مردم شهرستان های گچساران و باشت اهداء کرده است.


گزارش: حبیب قلندری

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=218018
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    ای پیرزن چه از سیاست دونه؟خشش و پارک اومیه خخخخ

  2. ناشناس گفت:

    ای کار هم کار تاجگردون خشه

  3. حسن گفت:

    تاجگردون مردبزرگی است من بویراحمدی ام اما حقیقتا ایشان یک نماینده واقعی است نگاه ایشان بسیار فراتراز گچساران است وبزرگی ایشان در اندیشه ونگله بزرگ ایشان است وکاراین خانم محترمه قطعا از سر صداقت وراستی است با آرزوی موفقیت برای آقای تاجگردون وسلامتی برای این خانم محترمه

دیدگاه شما