شنبه 30 بهمن 1395 - 23:36

واکنش جالب اعضای شورای شهر یاسوج به سخنان جنجالی اردشیری؛ شکایتم کنید

مصاحبه اخیر «سرافراز اردشیری» عضو شورای شهر یاسوج با واکنش‌های تندی از سوی سایر اعضای شورا روبرو شد.

به گزارش بویرنیوز، جلسه علنی شورای شهر مرکز استان به ریاست «هدایت اکبری» و با حضور اعضای شورای شهر یاسوج برگزار شد و در این جلسه برخی از اعضای شورای شهر نسبت به مصاحبه اخیر «سرافراز اردشیری» دیگر عضو شورای شهر یاسوج واکنش نشان دادند.

فروغ‌فر: مستندات «اردشیری» ضعیف است

مرتضی فروغ‌فر عضو شورای شهر یاسوج در این جلسه با بیان اینکه قصد تقابل با آقای اردشیری را ندارم، اظهار کرد: همه ما نمایندگان مردم هستیم و باید از حقوق آنها دفاع کنیم و جایی که تشخیص می‌دهیم، حق مردم تضییع می‌شود نیز باید در صحن علنی شورا باید از حقوق حقه مردم دفاع کنیم.

فروغ‌فر در ادامه گفت: خیلی بهتر بود که آقای اردشیری مطالبش را اول در صحن علنی شورا عنوان می‌کرد و اگر اسنادی هم در اختیار داشت برای اثبات ادعاهایش انها را ارائه می‌داد تا بر اساس همان اسناد ما نیز با او همراه می‌شدیم.

وی با اشاره به سخن اردشیری که گفته بود، به دلیل اینکه همه در حال خوردن هستند، پس کسی اعتراض نمی‌کند و سکوت وجود دارد، اظهار داشت: آقای اردشیری دو بار طرح سئوال و استیضاح شهردار را پیگیری کرد اما به نظر بنده هیچ‌گاه مستندات و دلایل محکم برای اظهارات خود ارائه ندادند.

اردشیری: به حرف‌های که زده‌ام اعتقاد دارم و تکذیب نمی‌کنم

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، سرافراز اردشیری در پاسخ به اظهارات «مرتضی‌فروغ فر» گفت: آیا شما وکیل مدافع شهردار هستید یا عضو شورا، بنده همچنان به حرف‌های که زده‌ام معتقد هستم، و اعتقاد دارم و آنها را تکذیب نمی‌کنم، برخی از اعضای شورای شهر یاسوج به دلیل اینکه منافع‌‌شان در خطر است، سکوت کرده‌اند.

اردشیری تاکید کرد: شماها هم قسم شده‌اید که شهردار ار استیضاح نکنید و به همین دلیل طرح سئوال من هم بی‌نتیجه ماند.

اکبری: با هیاهیو کسی بزرگ نمی‌شود/ وقت مردم را تلف نکنید

در ادامه هدایت‌ اکبری رئیس شورای شهر یاسوج گفت: آقای اردشیری بنده به عنوان عضوی از شورای شهر یاسوج از شما می‌خواهم که توهین به اعضای شورا نکنید و حرف‌های شما مصداق توهین، تهمت و افترا بود.

اکبری تصریح کرد: با هیاهو و درست کردن حواشی کسی بزرگ نمی‌شود.

وی خطاب به اردشیری گفت: آیا هر کسی داد نزد باید به او بگوییم، بخور و بخور دارد.

اکبری در ادامه با بیان اینکه ما نمایندگان مردم هستیم و نباید با به راه‌انداختن اینگونه رفتارها وقت مردم را تلف کنیم، افزود: مردم به خوبی می‌فمند چه کسی به دنبال کار و خدمت است.

در ادامه علی‌ علی‌پور با اشاره به اظهارات آقای اردشیری گفت: اعضای شورا همه به دنبال منافع عمومی هستند و هر جا که همه لازم بوده، تذکر داده‌اند.

وی تصریح کرد: اعضای شورای شهر یاسوج به هیچ وجه نمی‌گذارند حقوق مردم پایمال شود و همواره منافع عمومی مدنظر بوده است.

زهرا زمانی عضو شورای شهر یاسوج نیز اظهارات «آقای اردشیری» را توهین به همه اعضای استان دانست.

در پایان، «اردشیری» بیان کرد اگر من توهین کرده‌ام، شکایتم را بکنید، تا مستندات و ناگفته‌های زیادی که دارم را ارائه دهم./کبنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=218015
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فرهنگی گفت:

    با سلام خدمت مردم دیارم یاسوج. از همه مردم ب خاطر سخنان بی محتوا و تکراری آقای اردشیری ک باعث بد بین شدن تفکر مردم نسبت ب شهرمان شده عذر میخوام

  2. مهندس گفت:

    واقعیت تلخه !!!! اگر خدا بخواد این دفعه همتون رای نمیارین. جز اردشیری
    من نمیشناسمشون اما به خاطر شجاعتش هم که شده بهش رای میدم

دیدگاه شما