جمعه 29 بهمن 1395 - 16:55

مسدود شدن مسير خروجي شيراز به سمت اصفهان

مديركل مديريت بحران استانداري فارس از مسدود بودن يكي از باندهاي مسير شيراز اصفهان در محدوده پل بعد از شهرك زيباشهر خبر داد.

حسن فياض‌پور در گفت و گو با ايسنا گفت: تا ساعت 9 و 30 دقيق صبح امروز بالغ بر 16.2 و از ساعت 10 تا 12 نيز شاهد بارش 12 ميلي‌متر باران در شيراز بوديم و همين ميزان بارندگي، شهر را دچار مشكلاتي نظير آبگرفتگي معابر كرده است.

فياض‌پور با بيان اينكه مسير خروجي شيراز به سمت اصفهان، بعد از شهرك زيباشهر، به دليل آب‌گرفتگي معبر كاملا مسدود است، گفت: علي‌رغم تلاش‌ها امكان باز كردن معبر وجود نداشت و بايد تا بعد از قطع بارندگي اقدام لازم انجام شود.

فياض‌پور مسدودشدن كنارگذرها در شيراز را يادآور شد و با بيان اينكه آبگرفتگي در بسياري از معابر و گذرهاي شيراز مشهود بوده است، گفت: متاسفانه يك راكب موتورسيكلت در قصر قمشه، حوالي شيراز، بي‌توجه به اخطارها داخلي كانال شده و آب او و موتورسيكلتش را برده است.

مديركل مديريت بحران استانداري فارس گفت: جسد اين شهروند از آب گرفته شده است.

وي از صدور بخشنامه‌اي به آموزش و پرورش و فرمانداري‌هاي استان خبر داد و گفت: از مسئولان خواسته‌ايم كه با بررسي وضعيت مدارس خصوصا مقاطع ابتدايي و پيش‌دبستاني، اگر ساختماني از استحكام لازم برخوردار نيست،‌حتما نسبت به چاره‌انديشي مناسب اقدام كنند.

فياض‌پور گفت: هيچ روستايي در استان فارس به دليل بارندگي تخليه كامل نشده است بلكه بعضي از واحدهاي مسكوني با توجه به مخاطرات موجود، تخليه شده است؛ اين واحدها هم روستايي هم شهري را شامل مي‌شود.

مديركل مديريت بحران استانداري فارس ابراز اميدواري كرد كه بارندگي‌هاي خوب را با كمترين ميزان خسارت و مشكلي به پايان برسانيم و گفت: براساس پيش‌بيني‌هاي هواشناسي، تا ساعت‌هاي پاياني جمعه، بارندگي در فارس و شيراز ادامه دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=217780
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما