یکشنبه 24 بهمن 1395 - 22:03

جلسه اضطراری شهرداری یاسوج در خصوص سیل / توصیه جدی جاوید به شهروندان

سامانه 137 ما در اختیار شهروندان است و به صورت تمام وقت پاسخگوی مشکلات شهری شهروندان عزیز خواهد بود و مشکلات مردم به مدیریت بحران انعکاس و سریعاً خدمات رسانی خواهد شد.

گروه اجتماعی- شهردار یاسوج در گفت و گوی اختصاصی با بویرنیوز اظهار داشت: در پی اعلام اداره کل هواشناسی مبنی بر ورود سامانه پر بارش به استان ستاد بحران شهرداری مرکز کهگیلویه و بویراحمد تشکیل جلسه داد و موضوع را با قید فوریت بررسی کرد.

محمد علی جاوید بیان داشت: همه تجهیزات و ماشین آلان شهرداری که می توانند در عملیات برف روبی مؤثر باشند رفع عیب شده و آماده به کار هستند.

جاوید گفت: برف روب ها، گریدر، لودر و همه ماشین آلات و اکیپ های شهرداری یاسوج آماده به کار هستند.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از مشکلات آب گرفتگی معابر در وهله اول سازمان پسماند شهرداری بسیج شدند و تمام کانال هایی که به نحوی دچار گرفتگی بودند را باز کردند که امکان آب گرفتگی معابر به حداقل برسد و در گام بعد اکیپ هایی را در همه نقاط سطح شهر پیش بینی کردیم که به موقع بتوانند به مردم خدمات رسانی کنند.

جاوید گفت: یک نقطه حادثه خیز در شهر یاسوج داریم و آن هم محله بختیاری ها است که مشکلات زیاد است و به همین دلیل یک اکیپ را خاص همین محله قرار دادیم.

شهردار یاسوج افزود: در حوزه آتش نشانی هم آمادگی کامل داریم و خدای ناکرده در خصوص اتفاقات شهری آمادگی خدمات رسانی کامل و سریع به شهروندان را داریم.

جاوید بیان کرد: در مجموع شهرداری یاسوج با همه نیروها و امکاناتش آماده خدمات رسانی به مردم است مگر اینکه حجم بارش ها از توان مجموعه خارج باشد که در آن صورت سازمان هایی همچون سپاه، راه و شهرسازی و سازمان هایی که توان و امکانات دارند به کمک بیایند.

شهردار مرکز استان گفت: سامانه 137 ما در اختیار شهروندان است و به صورت تمام وقت پاسخگوی مشکلات شهری شهروندان عزیز خواهد بود و مشکلات مردم به مدیریت بحران انعکاس و سریعاً خدمات رسانی خواهد شد.

محمد علی جاوید در پایان از شهروندان خواست در صورت بارش برف برای موارد غیر ضروری از منزل خارج نشوند مگر با زنجیر چرخ، چرا که در تجربه های قبلی ورود بدون امکانات به شهر موجب ترافیک و تصادف هایی شد و اگر بارش ها شدید و به صورت برف بود حتی الامکان تکان دادن درختان برای پیشگیری از شکستن آنها را انجام دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=216952
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اخ وبخت بویر احمد که گرمسیریل سی یه نم بارون همچیشه تعطیل ایکنن.

  2. قلي گفت:

    لطفا يه گزارش از عملكرد اقاي زارعي در خصوص ارتقاع فرزندان حوزه انتخابيه اش در سطح ملي طي دو دوره نمايندگي در صورت امكان ارائه فرماييد.
    بااحترام

دیدگاه شما