یکشنبه 24 بهمن 1395 - 15:11

اقدام بی‌سابقه صدا و سیما علیه روحانی

صدا وسیما در تکمیل حمله‌های مکرر به دولت و رییس جمهور، تهدید و توهین ترامپ به رییس جمهور را نه تنها با ترجمه عبارت توهین آمیز که با پخش صدای اصلی رییس جمهور امریکا در بخش های خبری کار کرد!

به گزارش بویرنیوز، این در حالی است که قاعده خبری در طول سالهای پس از انقلاب، در مورد توهین به مقامات عالی کشور، استفاده از نقل قول غیر مستقیم و با عباراتی همچون «مدعی شد، اظهارات غیرمنطقی، ادعای تو خالی، ادبیاتی توهین آمیز و…» و یا استفاده از ترکیبهایی چون خط و نشان رییس جمهور امریکا برای ایران و… تنظیم می شده است.

بازی انتخاباتی اتاق فکر صداوسیما، سه ماه مانده به انتخابات و با هدف تخریب روحانی با هر شیوه و استفاده از هر خبری، کلید خورده است و پیش بینی می شود با نزدیک شدن به انتخابات، بیشتر و پر رنگ تر شود.

منبع: ۲۴ آنلاین

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=216900
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ادیبان گفت:

    ادبیات خوبی نیست
    همین کار باعث خواهد شد محبوبیت دکتر روحانی بیشتر شود

  2. ناشناس گفت:

    جواب سیما را در 29 اردیبهشت خواهیم داد

  3. امین گفت:

    به خدا کار صدا و سیما نتیجه عکس خواهد داد، مگه در انتخابات گذشته این قدر نگفتند لیست انگلیسی در تهران، هر 30نفر مجلس و 16نفر خبرگان لیست مخالف صدا و سیما بود، صدا و سیما به هیچ عنوان رسانه ملی نیست بلکه رسانه میلی است، من چند ماهه اصلا تلویزیون ندارم و به هیچ عنوان هم مایل به خرید تلویزیون نیستم

  4. فیزیک گفت:

    روحانی مردم رو بدبخت کرده باید خودش نیاد دیگه .. ضعیف ترین رئیس جمهور بوده تا حالا

  5. تن گفت:

    مردم موضع خواهند گرفت

  6. گنجه ای جهان آباد گفت:

    صدا و سیما همین کارهای نخ نما شده را انجام میدهد که الان به این روز افتاده و از نظر مالی ورشکست شده و ایرانیان کمتر به اخبار و اطلاعات آن علاقه نشان میدهند ؟؟؟

دیدگاه شما