پنجشنبه 21 بهمن 1395 - 19:30

شهرداری یاسوج در اصلاح ساختار تشکیلاتی نیروی انسانی در کشور اول شد

مدیر کل دفتر منابع انسانی وتحول اداری سازمان شهرداری ها و دهیاریهای گفت: شهرداری یاسوج توانست زمینه اصلاح ساختار تشکیلاتی نیروی انسانی خود را سامان دهد و رتبه نخست کشور را بدست آورد.

به گزارش بویرنیوز، دکتر محمد حسن آبادی در حاشیه برگزاری نخستین آزمون تبدیل وضعیت استخدامی در شهرداری های کشور در یاسوج افزود: بر همین اساس یاسوج پایلوت برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شاغل در شهرداری ها انتخاب شده است.

وی گفت: شهرداری یاسوج زودتر از بقیه شهرداریها ساختار تشکیلاتی خود را به تصویب رسانده و اکنون دارای تشکیلات سازمانی و به روز است.

مدیرکل دفتر منابع انسانی وتحول اداری سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور گفت: پیرو اخذ مجوز تبدیل وضعیت از سازمانی امور اداری و استخدامی و ساماندهی کارکنان قراردادی، آزمون تبدیل وضعیت درشهرداری یاسوج و استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شده است.

حسن آبادی تصریح کرد: با اجرای دستور العمل یاد شده نیروی انسانی شاغل در شهرداریها با سه سال سابقه کاری تمام وقت و دارا بودن شرایط احراز و کسب حد نصاب از طریق موفقیت در آزمون مربوط تبدیل وضعیت استخدامی به پیمانی می شوند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه ساختار سازمانی شهرداری های استان کهگیلویه وبویراحمد و شهر یاسوج توسط سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور تایید و ابلاغ شده، اقدامات لازم برای انتصاب کارکنان رسمی و پیمانی بر روی پست های سازمانی جدید با رعایت شرایط احراز تصدی پست های سازمانی انجام شده است.

مدیرکل دفتر منابع انسانی اداری سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور گفت: براین اساس کارکنان قراردادی شهرداری های کشور با مجوز دولت تبدیل وضعیت می شود.

وی افزود: تاکنون ساختار سازمانی نیمی از شهرداریهای کشور تایید و ابلاغ شده که شهرداری یاسوج پیشتاز بوده است.

شهردار یاسوج نیز گفت: با تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی عملا نیروهایی که دارای 14 سال سابقه کار هستند تعیین تکلیف می شوند.

محمد علی جاوید افزود: یکی از مزایای تبدیل وضعیت نیروها تعیین رسته های شغلی و مسئولیتی، خروج از بلاتکلیفی و برخورداری از مزایای حقوق‌ و دستمزد کارکنان رسمی است.

وی اظهار داشت: با این وضعیت کارشناسان می توانند در دوره های مخصوص به آن رسته شغلی شرکت کنند.

به گزارش بویرنیوز پیش از این برخی اعضای شورای شهر یاسوج ایراد در تشکیلات سازمانی شهرداری را بهانه ای برای تاخت و تاز خود به عملکرد شهردار کرده بودند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=216250
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما