چهارشنبه 20 بهمن 1395 - 23:35

کلنگ‌زنی گازرسانی به ۱۲ روستای دنا (+تصاویر)

پروژه گازرسانی به روستای شهرستان دنا با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، غلام‌محمد زارعی بویراحمد و دنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ‌زنی شد.

به گزارش بویرنیوز، با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا، مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی پروژه گازرسانی به ۱۲ روستای شهرستان دنا کلنگ‌زنی شد.

رحمان خادم مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با تبریک دهه فحر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و با بیان اینکه این پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود، اظهار کرد: با اتمام این پروژه ۱۲ روستا از شهرستان دنا از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

خادم اضافه کرد: روستاهای دو راه غماشکه، پشت چاه، دزدک، سرتل دینگو، سرسور، کله گه، پی‌زرد بهرام بیگی علیاء، دره بنیاب بهرام‌بیگی، میرزاعلی بهرام بیگی سرتل، میرزاقلی بهرام بیگی، و زیرده قنات بهرام بیگی با بهره‌برداری از این پروژه از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد افزود: با افتتاح این پروژه ۵۴۷ خانوار و دو هزار ۱۸۸ نفر از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=216060
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پاتاوه گفت:

    درودبرجناب زارعی

دیدگاه شما