چهارشنبه 20 بهمن 1395 - 22:18

جشن پیوند ۴۰ زوج جوان گچسارانی + تصاویر‌

جشن پیوند ۴۰ زوج جوان گچسارانی با حمایت موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، جشن پیوند 40 زوج جوان گچسارانی با حمایت موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در فضایی معنوی در سالن اجتماعات هلال احمر این شهرستان برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در این آئین با اشاره به اینکه پیامبر اسلام(ص) فرمود:« ازدواج، سنّت من است، هر کس از سنّت من رویگردان شود از من نیست»، اظهار داشت: این حدیث نبوی نشان دهنده جایگاه و اهمیت ازدواج در دین اسلام است.

غلامرضا تاجگردون با اشاره به اینکه نهادهای مختلف فرهنگی باید در برنامه‌های خود ترویج ازدواج آسان را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهند، افزود: برپایی این جلسات می‌تواند به مقوله ازدواج آسان که مدنظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده، کمک کند.

وی با اشاره به سفارشات و تاکیداتی که ائمه و بزرگان دین به ازدواج و تشکیل خانواده داشته اند، لزوم توجه به آن را دو چندان دانست و از تمام ادارات، مسئولان و خیرین خواست با تمام ظرفیت خود در این امر مهم مشارکت داشته باشند و بر ضرورت توجه بیش از پیش تاکید کرد.

تاجگردون گفت: ما باید شرایط و بستر ازدواج آسان در جامعه را رونق ببخشیم و از برگزاری مراسم‌ها و تجملات غیر ضروری در مراسم‌های ازدواج خود، خود داری کنیم.

وی عنوان کرد: جامعه ما، یک جامعه اسلامی بوده و ما باید به سیره و منطق اهل بیت (ع) در حوزه‌های مختلف توجه و دقت داشته باشیم و مقوله ساده زیستی و اهتمام به ازدواج آسان یکی از مهم‌ترین محورهای این رویکرد و منطق ما بوده که توجه به رشد و تقویت آن ضروری است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به همین جهت، ما باید بیش از هر چیز به دنبال شرایط توسعه و افزایش تولید ملی در جامعه باشیم و مسیر شکوفایی اقتصادی را با هدف کار آفرینی و ایجاد شرایط شغلی مناسب را تسهیل کنیم.

مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه های گچساران در این ارتباط به خبرنگار تسنیم گفت: با همت خیران ، جهیزیه کامل این زوج های جوان تهیه و جشن ازدواج با حضور خانواده های آنان و جمعی از مسئولان برگزار شده است.

سهیلا باشتویی افزود:جهیزیه نوعروسان شامل کالاهای اولیه زندگی از جمله فرش، اجاق گاز و ظروف، پتو بوده که توسط خیران تهیه شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای تأسیس این موسسه به 75 نفر از نیازمندان و واجدین شرایط جهیزیه اعطا شد ادامه داد: شناسایی نیازمندان، احداث فضاهای آموزشی، فرهنگی،کمک به ایجاد اشتغال، جلب مشارکت های مردمی و ایجاد تسهیلات در امر ازدواج از مهمترین اهداف موسسه خیریه آبشار عاطفه ها است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=216038
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما