چهارشنبه 20 بهمن 1395 - 17:41

چرایی اختلالات تلفن همراه در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

پوشش تلفن همراه در این استان بیش از 95درصد است.

مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: پوشش تلفن همراه در این استان بیش از 95درصد است.

به گزارش بویرنیوز”عبدالحسین افتخاری” در نشست خبری با خبرنگاران افزود: کل این استان تحت پوشش تلفن ثابت و “جی اس ام” قرار دارد.

وی بیان کرد: ضریب نفوذ تلفن همراه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد 103درصد و تلفن ثابت بیش از 20درصد است.

مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد در خصوص قطعی و اختلالات تلفن همراه در استان طی روزهای اخیر خاطرنشان کرد: تجهیز سامانه های “بی تی اس” به سیستم “فور جی” علت این اختلالات در استان است.

افتخاری تصریح کرد: 145هزار مشترک “جی اس ام” مشغول به کار، بیش از 690هزار مشترک تلفن همراه اول، 13هزار و 500مشترک ADSL در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

وی ادامه داد: 90دفتر خدمات روستایی (آی سی تی) و پیشخوان در استان به مردم خدمات رسانی می کنند که از این تعداد 45دفتر دفاتر آی سی تی روستایی و 45دفتر پیشخوان خدمات دولت هستند.

مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این استان بیش از 309سایت تلفن همراه داریم. 88سایت تری جی و 36سایت فور جی در استان وجود دارد.

افتخاری تاکید کرد: در مجموع بیش از 370سایت تلفن همراه و 150سایت جی اس ام روستایی وجود دارد که هم اکنون پوشش خوبی در سطح استان داریم.

وی گفت: طی دوماهه گذشته 110سایت تلفن همراه استان به تکنولوژیهای روز دنیا مجهز شدند.

مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: طی 6ماهه امسال با انجام اقداماتی همچون سرعت در رفع خرابیها، واگذاری ADSL ، بهسازی تلفن ثابت، اجرای فیبر نوری برای ادارات، سازمانها و شرکتها، توسعه تجهیزات مخابراتی و کاهش هزینه های کاذب مخابرات این استان در زمینه تلفن ثابت به سوددهی رسیده است.

افتخاری اضافه کرد: شرکت مخابرات بیش از 5میلیارد تومان از مردم و دستگاههای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد مطالبه دارد./ایسنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=215986
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فرهنگیان بویراحمد گفت:

    خدا را شکر کسی پیدا شد بگه اشکال از کجا بود خدا عاقبت مردم را به خیر کند

  2. احمد گفت:

    انصافا جای تاسف داره دراستان اکثر تلفنهای ثابت را جمع اوری کرده اید تلفنهای همگانی نیز جمع اوری شده .با این عملکرد عملا مردم را به طرف تلفنهای همراه می کشید چه توضیحی دارید که این تلفنهای روستای واطراف شهر دارد جمع اوری می شود لطفا پاسخ درست بدیهید ؟؟///جناب اقای افتخاری

  3. ک.الف گفت:

    جناب افتخاری!چنان چه کامنت بنده را میخوانیدلطف کنیدبفرماییدکه چرا سرعت اینترنت درمهریان یاسوج افتضاح است؟

  4. پاتاوه گفت:

    درمجاورت ونزدیکی تونل های جاده یاسوج به پاتاوه وسمیرم کلاانتن دهی وجودنداردحتی دراین مسیرپررفت وامد و شلوغ که جنوب واستان رابهمرکز وشمال وغرب کشورپیوند می دهدبعضادربسیاری ازنقاط وفواصل پوشش انتن وجودنداردودرهمان مناطق که انتن دهی برقراراست هم بسیاربی میفیت وقطع ووصل می شودخدای ناکرده درهنگام بروزحادثه جاده ای وطبیعی که دراین مسیربسیارهم محتمل است پوشش انتن بسیاربسیارالزامی ومهم وحیاتی می باشد.لطفامسولان مخابرات استان وهمراه اول وایرانسل اقدامات موثروجدی داشته باشند

  5. ناشناس گفت:

    باسلام کی درست می شه

دیدگاه شما