چهارشنبه 20 بهمن 1395 - 17:29

توصیف جالب تاجگردون از خدمات آب و فاضلاب روستایی/واکنش دیدنی نماینده گچساران به درخواست مردم!(+تصاویر و حواشی)

21 پروژه آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

گروه سیاسی-21 پروژه آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

به گزارش بویرنیوز، فیض الله پاسره در آئین افتتاح آبرسانی به روستاهای بوسنگان باشت که با حضور نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد بیان داشت: با وجود تحریم های ظالمانه، قیمت ناچیز نفت و مشکلات اقتصادی دولت، با پیشنهاد دولت، همکاری نمایندگان محترم و تاکید مقام معظم رهبری، همراستا با سایر استان ها، 381 میلیارد ریال به آبرسانی روستاهای استان تخصیص یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گفت: نقش دکتر تاجگردون در اختصاص بودجه به وزارت نیرو پر رنگ بود و در همین تخصیص صندوق توسعه ملی برای آب رسانی روستاهای استان نیز در ابتدا 27 میلیارد سهم استان بود که با پیگیری های ایشان 11 میلیارد تومان اضافه شد و در نهایت 38 میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای استان تخصیص یافت.

پاسره اظهار داشت: از محل این منابع، 18 مجتمع بزرگ آبرسانی و 8 پروژه تک روستایی تعریف و عملیاتی شد که 472 روستا با جمعیتی بیش از 100 هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهند داد.

وی تصریح کرد: در شهرستان باشت فاز دوم پروژه بوسنگان به نمایندگی از 5 پروژه این منطقه با اعتبار 17980 میلیون ریال و پوشش قریب به 730 خانوار افتتاح می شود.

پاسره گفت: فاز دوم پروژه آبرسانی بوسنگان با پوشش بیش از 300 خانوار با جمعیت 1610 نفر و حجم عملیات 18 و نیم کیلومتر شبکه، 500 متر مکعب مخزن و اعتباری حدود یک میلیارد تومان افتتاح شد.

مدیرعامل آبفای روستایی استان عنوان کرد: بودجه های خوبی برای سال 96 پیش بینی شده و با تحقق آنها قطعاً در زمینه آبرسانی روستایی گام های مهم تر و بزرگ تری برمیداریم چرا که معتقدم آبرسانی تعطیل بردار نبوده و نیست و همیشه باید مسائل توسعه ای را مد نظر داشت.

فیض الله پاسره در پایان خاطر نشان کرد: البته نباید از یاد برد که فرهنگ سازی مصرف بهینه و احساس مسئولیت مردم به خصوص در مناطق گرم و خشک استان در گذر از مشکل کم آبی به عنوان امری کلیدی است و باید همه ما مقید به مصرف بهینه و حراست از منابع کمیاب آبی باشیم.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه این آئین اظهار داشت: کار آب و فاضلاب روستایی به دلیل خشکسالی های این مناطق و مشکلات موجود جای تقدیر دارد.

غلامرضا تاجگردون گفت: 300 میلیون دلار(1000 میلیارد تومان) برای روستاها در 96 گذاشتیم و امیدواریم روستاهای دیگر که در زمینه آبرسانی با مششکلاتی مواجه هستند از منابع فرمان حضرت امام انجام شوند.

وی بیان کرد:6 میلیارد تومان از ستاد اجرایی برای آب روستایی استان گذاشته شده و امیدواریم سال96 مشکل آبی در این مناطق نداشته باشیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه خطاب به دکتر پاسره بیان کرد: آب و فاضلاب روستایی به در از هیاهو و جنجال اقدامات خوب و بزرگی را انجام می دهد که جای تقدیر دارد.

معاون پشتیبانی آبفای روستایی استان در ادامه بیان کرد: در دولت تدبیر اعتبارات خوبی به آبفای روستایی داده شد و به طور مثال در شهرستان باشت که روزی شای 200 تا 300 میلیون تخصیص داشتیم الان تا 2 میلیارد تومان هم به پروژه های آبرسانی روستایی شهرستان تخصیص داده می شود.

اسحاق هفت لنگی گفت: فاز دوم روستای بوسنگان 10 روستا با جمعیت 1610 را در بر می گیرد و قریب به 9350 میلیون ریال برای اتمام آن در این فاز هزینه شده است.

حواشی:

مردی در حین سخنرانی معاون آبفای روستایی شروع به انتقاد از کمبود برخی خدمات کرد که تاجگردون گفت بگذارید حرفش را بزند فشارش بالا رفته و بعد رو به پیرمرد گفت بیا فشارت رو بگیرم من دکتر هستم! که پیرمرد در جوابش گفت تو دکتر نماینده ای نه پزشک  همیشه گفتم تاجگردون نماینده ما بوده و هست و تاجگردون به شوخی گفت تو که گفتی به ما رای ندادی!

در دیدار تاجگردون با یکی از ریش سفیدان باشت، وی پس از صحبت هایی در خصوص رعایت رعدالت و مردم مداری و … در پایان سخنانش از تاجگردون خواست که اشتغال پسرش را حل کند که تاجگردون با خنده گفت مگر خودت نگفتی کار خصوصی نکن!

در موقع افتتاح پس از اینکه دکتر تاجگردون شیر آب را باز کرد به معاون سیاسی استاندار گفت ما باز کردیم حالا شما ببندید، پس از بستن شیر آب توسط فتاح محمدی، تاجگردون با خنده گفت بیا ما برای آب رو آوردیم شما آب رو روشون بستین!

توصیف تاجگردون از اقدامات آب و فاضلاب روستایی که کارهای بزرگی می کند اما در سکوت و بدون حاشیه و این قابل تقدیر است!

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=215964
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هموطن گفت:

    درود بر ساقیان بی ادعا درود بر انان که جهت رفاه حال روستاییان عزیزمان شبانه روز بدون هیچ هیاهو و هیچ چشمداشتی خدمت خالصانه میکنند.
    خدا قوت

  2. حیدر گفت:

    ابفاروستایی پیشقدم دراجرای پروژه های عمرانی و خدمات رسانی به محرومان .درود برتاجگردون وخسته نباشی هفت لنگ.احسنت برپاسره

  3. خط ۱۱ گفت:

    درود بر مردان بی ادعا ومدیر همیشه جوابگو

دیدگاه شما