سه شنبه 19 بهمن 1395 - 15:40

تشییع پیکر سرگرد علی‌حسن بخردیان در یاسوج با بغض مردم و مسئولان + تصاویر

پیکر مطهر شهید سرگرد علی‌حسن بخردیان ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز سه شنبه، 19بهمن ماه از جلوی ستاد فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به سمت میدان هفتم تیر در شهر یاسوج تشییع شد.

به گزارش بویرنیوز،  حجت الاسلام محمد علی بهشت آئین، مسئول عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: باب شهادت به روی کارکنان ناجا باز است.

وی افزود: تا انقلاب اسلامی هست کارکنان جان بر کف نیروی انتظامی آماده مبارزه با دشمنان انقلاب و سوداگران مرگ هستند.

همچنین سردار مهدی انصاری پور، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در جمع خبرنگاران گفت: شهادت هنر مردان خداست و در این عرصه هنرمندی کار هرکس نیست.

وی افزود: شهید بخردیان ازجمله افسرانی بود که با شجاعت، غیرت و ایثار جانفشانی می کرد و در مبارزه با سوداگران مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انصاری پور بیان کرد: نیروی انتظامی در سطح کشور تا کنون بیش از 12 هزار شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است که 87 شهید از این تعداد از استان کهگیلویه و بویراحمد بودند.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نماز میت را بر پیکر مطهر شهید سرگرد علی‌حسن بخردیان خواند. و سپس به زادگاه شهید بخردیان در روستای مورصفای دهستان دشتروم از توابع شهرستان بویراحمد انتقال یافت و به خاک سپرده می شود.

اقشار مختلف مردم، نیروی های لشکری و کشوری، مسئولان استان و حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور که به استان کهگیلویه و بیراحمد سفر کرده نیز در این مراسم شرکت کردند.

در این تشییع ضمن حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان «ارشیا» و «حمیدرضا» فرزندان شهید بخردیان نیز برای بدرقه پدرشان تا خانه ابدی‌اش آمده بودند، بیش از هر چیز دیگری حضور این دو نوجوانان نظر همه را به خود معطوف کرد و حضور شان در چشمان اشک‌بار حاضرین هم گم نشد، «متن» حمیدرضا برای پدرش اشک‌ همه را در آورد.

سرگرد علی‌حسن بخردیان؛ رئیس پلیس مواد مخدر شهرستان بستک ساعت ۱۶.۳۰ پنج‌شنبه چهاردهم بهمن‌ماه در محور لاورمیستان در درگیری با سوداگران مرگ به شهادت رسید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=215713
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. قاسمی از شیراز گفت:

    خدای بیامرزش

  2. یزدانی گفت:

    ضمن عرض تسلیت خدمت همه مردم دشتروم خصوصا خانواده داغدیده بخردان.انشا الله که شهید بخردان در روز قیامت شفاخواه همه ما باشد.خدایش شهید بخردان از مردان نیک روزگار بود حیف میشد که با مرگ طبیعی از این دنیا میرفت.
    ما را هم در غم از دست دادنشون شریک بدانید.

  3. احمد گفت:

    روحش شاد و یادش گرامی باد

  4. مشهریه گفت:

    ضمن عرض تسلیت خدمت همه خادمان ملت خصوصا خانواده داغدیده بخردان.انشا الله که شهید بخردان در روز قیامت شفاخواه همه ما باشد.

  5. روشن فکر گفت:

    درود خداوند بد سرگرد شهید بخردیان که با شهادت خود درس عزت و شجاعت را به همگان اموخت . امیدواریم که خون این شهیدان باعث تداوم درس ایثار گردد.

  6. محسن خلق نیک گفت:

    درود خداوند بد سرگرد شهید بخردیان که با شهادت خود درس عزت و شجاعت را به همگان اموخت . امیدواریم که خون این شهیدان باعث تداوم درس ایثار گردد روحش شادویادش گرامی

  7. محسن خلق نیک گفت:

    درود خداوند بد سرگرد شهید بخردیان که با شهادت خود درس عزت و شجاعت را به همگان اموخت . امیدواریم که خون این شهیدان باعث تداوم درس ایثار گردد روحش شاد ویادش گرامی

  8. رضا گفت:

    خدايش بيامرزد

  9. سیدمحمدجوادهاشمی -تهران گفت:

    «بسمه تعالی»

    خداوندا، اين دفتر و كتاب شهادت را همچنان به روى مشتاقان باز، و ما را هم از وصول به آن محروم مكن. خداوندا، كشور و ملت ما هنوز در آغاز راه مبارزه و نيازمند به مشعل شهادت اند، تو خود اين چراغ پر فروغ را حافظ و نگهبان باش» و به اجابت برسان. “ایجاد آرامش و اطمینان روحی و تأمین سلامت جامعه، مرهون همت بلند و تلاش‌های صادقانه افرادی است که با تمام توان و تلاش بی‌وقفه، زمینه آسایش همنوعان خویش را فراهم می‌نمایند. بی‌تردید «شهید سرگرد علی‌حسن بخردیان » که در راه انجام وظیفه و خدمت به نظام مقدس جمهوی اسلامی در منطقه لاورمیستان کشور جان گران بهای خویش را از دست داد
    بر خود لازم می دانم شهادت این خدمتگزار نظام را به خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و از درگاه ایزد منّان برای آن شهید بزرگوار، آرامش و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت نمایم.

    روحش شاد و جاودانه باد.”

  10. 333 گفت:

    خدا رحمت کند شهید فی سبیل الله در را حق را خوشا به سعادتشون خدا به خانواده شون صبر بده

دیدگاه شما