سه شنبه 19 بهمن 1395 - 14:55

عملیات اجرایی بزرگترین بازار سنتی ، محلی و گردشگری کشور در یاسوج آغاز شد(+تصاویر)

عملیات اجرایی بزرگترین بازار سنتی ، محلی و گردشگری کشور با حضور دکتر امیری معاون پارلمانی رییس جمهور طی آیینی در یاسوج آغاز شد .

گروه اقتصادی- عملیات اجرایی بزرگترین بازار سنتی ، محلی و گردشگری کشور با حضور دکتر امیری معاون پارلمانی رییس جمهور طی آیینی در یاسوج آغاز شد .

به گزارش بویرنیوز؛ برای این بازار در زمینی به وسعت دوهکتار با مشارکت بخش خصوصی 300 میلیارد ریال سرمایه گذاری می شود .

شهردار یاسوج دراین مراسم گفت : ایجاد بازار سنتی حرکتی در راستای تامین حقوق شهروندی ، ارتقاء شاخص های گردشگری و توریستی است .

مهندس محمد علی جاوید افزود : ساخت این بازار به شهر یاسوج هویت گردشگری وتوریستی می دهد ومحلی برای ارایه صنایع دستی و تولیدات هنرمندان استانی است .

وی اظهار داشت : ساماندهی جمعه بازار وبازارهای روز که به هویت شهریاسوج خدشه وارد می کنند از جمله اهدافی که در این پروژه دنبال می شود .

وی بیان کرد : برای این پروژه بخش خصوصی  مشارکت مشارکت کرده و شهرداری یاسوج از این پروژه حمایت و پشتیبانی می کند .

جاوید تصریح کرد : جمعه بازارفاقد ایمنی ، فاقدهویت ، استاندارد شهرسازی وپروانه کسب و پیشه بوده که با ساماندهی آن تحولی در ساختار اقتصادی فعالان صنوف مختلف ایجاد خواهد شد .

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم بیان داشت : اشتغال پایدار محور توسعه استان بوده که در این پروژه  دنبال می شود .

دکتر موسی خادمی با تقدیر از سرمایه گذاری دراین پروژه افزود : دولت و استانداری از پروژه هایی که به اشتغال ، زیبایی شهر وحقوق شهروندی بیانجامد پشتیبانی می کند.

وی با اشاره به اینکه جمعه بازار فاقد ایمنی وهویت اسلامی و شهروندی است تصریح کرد : اجازه نخواهیم در پروژه بازار بزرگ گردشگری حقوق شهروندان پایمال شود .

معاون پارلمانی رییس جمهور  هم گفت : بازار بزرگ گردشگری وسنتییاسوج  با نگاه معماری وایرانی اسلامی به الگویی  درکشور تبدیل خواهد شد .

حسینعلی امیری افزود : این بازار به اشتغال جوانان مورد تایید وتاکید دولت کمک می کند .

وی اظهار داشت : حرکت رو به جلو شهرداری یاسوج وهمدلی استانداری درساخت این بازار باید به الگویی در کشور تبدیل شود .

فرماندار شهرستان بویراحمد نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: شهر یاسوج از پتانسیل بالایی در بخش های گردشگری ، توریستی برخورد بوده ونیازمند توجه دولت است .

محمد کاظم نظری افزود : وجود رودخانه های پرآب زمینه برای رونق گردشگری وتوریستی با کاربریهای اقامتی ، پذیرایی و رفاهی فراهم کرده است .

وی اظهار داشت : درخصوص جمعه بازار دولت نظارت جدی برساخت بازار بزرگ گردشگری خواهد کرد .

فرماندار مرکز استان تصریح کرد : از ساماندهی جمعه بازار حمایت کنیم تا این معضل مرتفع شود .

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=215704
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. تلزالی گفت:

    درود بر جاوید سرافراز شهرداری به این تفکر و آینده نگر را باید حمایت کرد شهرداری با صلابت با تدبیر و مهمتر از همه چیز قدرت تصمیم گیری همراه با برنامه ریزی اصولی و زیر بنائی درود درود

  2. ایشان گفت:

    چرا مسئولین میراث فرهنگی و صنایع دستی گردشگری نیستند؟

  3. دکتر ایرجی جهان آبادی گفت:

    سلام و ادب
    میراث فرعنگی و گزرشگری تنها اداره ای که فقط آمار می دهد

  4. 333 گفت:

    درود بر شهردار پر تلاش وزحمت کش شهر یاسوج

دیدگاه شما