چهارشنبه 11 بهمن 1391 - 9:26

دلسوزی ویژه بزرگواری برای رفسنجانی

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: همه منتظر حضور بصیرت‌مندانه آقای هاشمی در عرصه برای گرم کردن تنور انتخابات هستیم.

خبرگزاری فارس: منتظر حضور بصیرت‌مندانه آقای هاشمی در انتخابات هستیم

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به برخی مواضع اخیر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: هیچ یک از دلسوزان نظام و انقلاب دوست ندارند که بیش از این شخصیت انقلابی آقای هاشمی زیر سؤال برود.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه می‌بینیم که میتینگ‌هایی بر پا می‌شود و  نزد یکی از مسئولان ارشد نظام که زمانی از وی به عنوان استوانه‌ انقلاب یاد می‌شد، حرف‌های آن‌چنانی زده می‌شود دریغ از این که واکنشی نشان داده شود.

بزرگواری ادامه داد: بی‌شک مردم  منتظر ولایتمداری در عمل هستند و هیچ‌گاه به حرف منهای عمل افراد توجهی نخواهند کرد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام با انتقاد از این موضع هاشمی رفسنجانی که باید انتخابات با استاندارهای جهانی منطبق باشد، افزود: این سخن مربوط به لیبرال دموکرات‌ها بوده و بیان آن از زبان کسی که در متن انقلاب بوده و هویت خود را از انقلاب گرفته، بعید است.

وی به فتنه 88 اشاره کرد و گفت: آقای هاشمی نباید اجازه دهد پس‌مانده‌های فتنه ملجأ و مأوای خود را ایشان بدانند و شخصیت وی را بیش از این تنزل دهند.

بزرگواری با بیان این‌که حضور هاشمی رفسنجانی به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را به خیر و صلاح ایشان نمی‌دانم، گفت: هیچ کس دوست ندارد که سریال انتخابات مجلس ششم، انتخابات ریاست جمهوری سال 84 و ریاست جمهوری 88 برای آقای هاشمی تکرار شود.

وی حضور هاشمی را به مانند سایر دلسوزان انقلاب برای گرم کردن تنور انتخابات لازم دانست و گفت: ایشان می‌توانند با حمایت از کاندیدای مورد نظر و پرهیز از برخی سخنان همانند انطباق انتخابات با استانداردهای بین‌المللی و در چارچوب منافع و مصالح نظام و مردم حضور بصیرت‌مندانه داشته باشند.

بزرگواری افزود: در غیر این صورت پیشنهاد می‌دهیم راه سکوت عالمانه را در پیش گیرند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=21565
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شكوهي گفت:

    خداياببين كاردنيابه كجارسيده كه بزرگواري داره هاشمي راامرونهي ميكنه

  2. دوست گفت:

    [جان خودت بیا وچهار صباحی را دندون روجگر بگزار وهیچ افاضه ی فیضی نفرما تا تموم بشه

  3. کشاورز گفت:

    وجود هاشمی برای نجات کشور از خطر وهمکاری با رهبری از نیازهای فوری واورژانسی است اقای بزرگواری حق بده که نه هر کلاهی سزای سالاریست امروز مملکت ما نیاز به تفاهم تعامل وتعادل دارد حذف هاشمی یعنی تشکیک در حقانیت گذشته انقلاب اقای بزرگواری بخاطر خدا بیشتر مطالعه کن تو نماینده مردمی فهیم زمان سنج وموقعیت شناسی در حد واندازه این مردم اظهار نظر کن ؟؟؟؟

  4. همشهری گفت:

    جناب بزرگوار خداوکیلی چطور به خودت اجازه می دهی در مورد شخصیتی مثل هاشمی اظهار نظر نمایی عزیزم سایتها تو را دست انداختند تو هم خودت را باور کردای ومرتب اظهار نظر در مورد شخصیتهای مملکتی می نمایی دست بردار وجدانا حیف نیست >>

  5. گردشکار گفت:

    …….. بر توای چرخ گردون…؟؟؟؟

  6. مت گفت:

    Sبزرگواري به مصاحبه ودوربين زنده است

  7. اندیشه معلم از سوق سرافراز گفت:

    سيد باز لب به سخن گشودی و درمورد استوانه نظام سخن راندی شما که قبلا ایشان را سیاست باز معرفی کردی – ………………..

  8. ١١١١١١ گفت:

    باباآقاي هاشمي يكي از٤مغزسياسي كشوره مي دوني داري درباره كي حرف ميزني.

  9. حق گفت:

    خداوكيلى چه اعتماد به نفسى دارى
    بزار حداقل يكى اقاى هاشميو امر و نهى كنه كه در حد…

  10. اباد گفت:

    برادر عزیز میزان حال فعلی افراداست وخدمات ایشان را هیچکس منکر نیست ولی باورکنید که اقای هاشمی راه انحراف را در پیش گرفته است ما هم دعا میکنیم که خدا به ایشان کمک کند که از این راه بدخیم برگردنند .وبه اغوش ملت وانقلاب وارد شوند.

  11. صادقانه گفت:

    در پاسخ به 111111باید بگویم اقای بزرگواری صاحب نظر است وفردی موقعیت شناس توانمندی بالایی دارد عیب ما این است که تحمل برتر بودن هم شهری خود را نداریم درود بر بزرگواری درود بر تاجگردون درود برحاج زارع نماینده گان پر تلاش استان

    • مریم گفت:

      آقای عمار بزرگواری . شما بر اساس منطق و مسئولیت شناسی نظر بدهید نه بر اساس تعلقات خانوادگی.

  12. سعید گفت:

    گویا انتقاد از هاشمی نوعی کلاس و مد شده است و هر کس انتقاد کند دلسوزتر است. آقای بزرگواری این انتقادهای شما احساسی و در راستای همان کلاس است نه دلسوزی برای نظام.

  13. روح گفت:

    راستی اقای بزرگواری اخرش یاد گرفت کامپیوترش رو خاموش کنه که بزرگ بزرگ حرف میزنه

  14. اندیشه معلم از سوق سرافراز گفت:

    برادران بویر نیوز دیدگاه این جانب را در مورد این مطلب کامل درج نکردید واین درو از اخلاق است چون حاوی توهین بوده است

    • بویر نیوز گفت:

      با سلام – برخی از کامنت ها به نیاز به اثبات دارند برخی هم به دور از اخلاق هستند – عذر ما را بپذیرید

  15. كامران گفت:

    اضهار نظرازاد است بزرگواري هم مثل بقيه لذا در اين خصوص خرده نبايدگرفت ا

  16. سيدكاظم هاشمي گفت:

    جناب اقاي بزرگواري لطف كن در حد واندازه خودت حرف بزن .. شما كسي نيستي كه بخواي درمورد ايت الله هاشمي حرف بزني اون موقع كه هاشمي تمام زندگيش وقف انقلاب بود تو كجا بودي ؟ امام خميني در مورد هاشمي گفت كه تا هاشمي زنده است انقلاب زنده است ….. پس تو رو خدا شما عالمانه كه نميتونيد عاجزانه ساكت بشين …. يا اگه نميتونيد با مسيح علينزاد مصاحبه كن … نه در مورد افراد بزرگي چون هاشمي صحبت كني

  17. ناشناس گفت:

    ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست

دیدگاه شما