دوشنبه 18 بهمن 1395 - 18:05

افشاگری بی سابقه غلامرضا تاج گردون

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از اختصاص بودجه میلیاردی به کسی خبر داد که حتی دفتر هم ندارد !

به گزارش  بویرنیوز، ” غلام رضا تاج گردون ” که در جمع مردم شهرستان ” باشت ” از حوزه انتخابیه اش سخن می گفت با بیان این مطلب افزود : شاید بگویند این حرف ضد انقلاب‌هاست، اما به عنوان مسئول بودجه این کشور باید اعلام کنم که یک حاج آقایی یه دفتری دارد که دفتر چه عرض کنم که فقط اسمش در قانون بودجه است و در خانه‌اش نشسته و ۱۰ میلیارد تومان تا ۳۰ میلیارد تومان می‌گیرد که باید گفت دستگاه‌های نظارتی اگر هنر دارند آنان را بگیرند که من مجبور نشوم، سالانه بیش از هزار میلیارد تومان به موسساتی بدهم که نه به درد دین و نه به درد دنیایمان می‌خورند.

وی ادامه داد : محالفان من در زمان انتخابات می‌گفتند؛ این بلوف است که عدد اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش عمرانی به هزار میلیارد تومان برسد، اما خوشبختانه این مهم از سال آینده محقق خواهد شد و به عدد هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید که عدد بزرگی است و می‌تواند در رونق و توسعه اقتصادی و عمرانی استان مایه خیر گردد و فراموش نکنیم تا چند سال پیش این عدد ۱۰۰ میلیارد تومان بود.

تاج گردون در ادامه از کسانی که نتوانست درخواست‌های شخصی آنان را برآورده کند، عذرخواهی کرد و گفت: از اینکه کمتر توفیق حضور دارم پوزش می‌طلبم و دلیل آن را هم می‌دانید. من احساس می‌کنم آن چیزی که ضرورت دارد را همواره رعایت می‌کنم و وقتم را به گونه‌ای تنظیم می‌کنم که بیشترین بهره را برای مردمم داشته باشد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه به پروژه‌های ورزشی در شهرستان باشت اشاره کرد و گفت: ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای پروژه‌های ورزشی این شهرستان اختصاص داده شد که با درایت مسئولان ورزش و معاون پشتیبانی این اداره‌کل که از تدابیر بالای برخوردار است شاهد توسعه و پیشرفت پروژه‌های ورزشی در باشت باشیم.

تاج گردون گفت: هفته یک روز را برای ملاقات با سرمایه‌گذاران اختصاص می‌دهم و از شما می‌خواهم که اجازه دهید وقتم را به کسانی دهم که مشکلات مردم را برطرف کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=215618
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. واقع بین گفت:

    کاش یکی هم در مورد سرمایه و درآمد خود جناب تاجگردون افشاگری کند.

  2. 125 گفت:

    کجایش افشاگری بی سابقه غلامرضا تاج گردون در باشت بود که اینهمه دبه کردی

  3. محمد گفت:

    ۷۰درصد سهام بیمه اسیا مال ایشان است

  4. ک.ب گفت:

    خدا را شکر ابرو داری کردی امدن وزیر ورزش با استاندار و….به گچساران راننوشتی

دیدگاه شما