دوشنبه 18 بهمن 1395 - 18:52

پاسخ جالب آیت اله هاشمی به فردی که ریش را از شاخص های آخوندی میدانست/ حضور زارعی با پای شکسته/ حواشی تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید دانشگاه ازاد کهگیلویه و بویراحمد (+تصاویر)

وی ادامه داد:فقدان ایشان یک خلا بود که رهبری با ژرف اندیشی دکتر ولایتی را جانشین این یار دیرین کرده است.

سرویس دانشگاه: هاشمی در جواب یکی از دوستان که یکی از شاخص های آخوندی ریش دانسته بود گفته است ریش هیچ موقع ملاک نیست آن عقل است که باید استوار باشد که آن را من دارم.

به گزارش بویرنیوز؛ حجت الاسلام عسکری در ایین تودیع و معرفه روسای پیشین و جدید دانشگاه آزاد یاسوج به شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی و همراهی ایشان با امام راحل اشاره داشت و گفت:امام راحل بین آیت الله هاشمی و فرزندانش هیچ تفاوتی قایل نبود.

عسکری با تعریف و تمجید از آیت الله هاشمی بیان کرد:هاشمی نقش بارز وارزنده ای در انقلاب داشت که می توان به مبارزات وی در زمان انقلاب اشاره کرد.


معاون پارلمانی دانشگاه آزاد کلید زدن طرح مسکن مهر و اوج دوران سازندگی را د زمان هاشمی دانست وبیان کرد :اوج سازندگی انقلاب در زمان ریاست جمهوری آیت الله هاشمی رقم خورد هاشمی ، هاشمی امام.انقلاب و رهبری بود.

عسکری تصریح کرد:در این ۳۸سال نقش هاشمی مشهود است که عمرش را برای انقلاب گذاشت.

وی هاشمی را امیر کبیر انقلاب دانست وافزود:هاشمی در جواب یکی از دوستان که یکی از شاخص های آخوندی ریش دانسته بود گفته است ریش هیچ موقع ملاک نیست آن عقل است که باید استوار باشد که آن را من دارم.

عسکری به برخی از برکات دانشگاه آزاد اشاره کرد وگفت: بیش از ۱۰۰مرکز رشد،پنج میلیون فارغ التحصیل و رشد و توسعه دانش بنیان از برکات دانشگاه است.

وی ادامه داد:مصیبت دولت دادن حقوق و پاداش است ولی دانشگاه آزاد۱۰۰هزار کارمند را حقوق می دهد.

عسکری ادامه داد:دانشگاه آزاد بزرگترین دانشگاه جهان از نظر این همه برکات است.

وی در ادامه هاشمی را مستشار انقلاب دانست وافزود:هاشمی با راه اندازی دانشگاه آزاد نشان داد فردی ژرف اندیش است.

عسکری خط قرمز هاشمی را رهبری وانقلاب دانست و افزود: همیشه گفته اند که امام خامنه ای مردی بزرگ است گه همه باید گوش به فرمان ایشان باشیم.

وی ادامه داد:فقدان ایشان یک خلا بود که رهبری با ژرف اندیشی دکتر ولایتی را جانشین این یار دیرین کرده است.

به ولایتی در زمان انتخابات گفتم اگر هاصمی بخواهد کاندیدا شود شما باید بپذیرد که وی نیزگفتن ما همیشه کوش به فرمان اقای هاشمی بوده وهستیم.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد در پایان عمل به فرمایشات رهبری و دانشگاه را از رویکرد جدید این دانشگاه دانست وافزود: توسعه اقتصاد دانش بیان و اقتصاد مقاومتی خواهد پرداخت.

عسکری به شغل جدید آل بویه اشاره کرد وگفت:آل بویه به شغل کشوری خیرین دانشگاهی خواهد پیوست و خودشان تمایل داشتند بیایند و اصراری نبود.

وی به شخصیت وی و همرای ایشان با امام راحل اشاره داشت وگفت:امام راحل بین آیت الله هاشمی و فرزندانش هیچ تفاوتی قایل نبود.

عسکری با تعریف و تمجید از آیت الله هاشمی بیان کرد:هاشمی نقش بارز وارزنده ای در انقلاب داشت که می توان به مبارزات وی در زمان انقلاب اشاره کرد.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد کلید زدن طرح مشکن مهر و اوج دوران سازندگی را در زمان هاشمی دانست وبیان کرد :اوج سازندگی انقلاب در زمان ریاست جمهوری آیت الله هاشمی رقم خورد .

عسکری گفت:محمودی فرزند همین استان است و یکی از بهترین گزینه ها از میان چند گزینه مطرح بود.

وی ادامه داد:ما وام دار هیچ گروه سیاسی نیستیم و هیچ دخل وتصرفی نخواهیم داشت.

عسکری بیان داشت: با تشکل های سیاسی بر اساس دستور العمل شورای دانشگاه همکاری خواهیم کرد.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در ادامه با بیان اینکه دو سال در هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی بوده‌ام، اظهار کرد: پارسال بعد از ۷ ماه کار دانشگاه آزاد اسلامی رتبه خوبی در زمینه اعتبارات و بودجه داشت.

وی با بیان اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رفتن من هیچ نقشی نداشت و به من خیلی کمک کرد، افزود: امسال هم در بین دانشگاه‌های کشور رتبه سیزدهم را داشتیم.
آل‌بویه در ادامه با بیان اینکه ۳۸ مرکز آموزش عالی در این استان وجود دارد، اظهار کرد: همکاران تلاش‌های زیادی داشتند تا بتوانیم جایگاه دانشگاه آزاد استان را به سطح بسیار خوبی در کشور برسانیم.

محمودی در این آیین با قدردانی از این اعتماد مسؤولان دانشگاه آزاد اسلامی برای واگذاری این مسؤولیت از نمایندگان ابن استان در مجلس نیز قدردانی کرد.

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج و کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود با تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: ولایتمداری آن عالم ربانی بزرگترین خصیصه‌ای بود که همواره به همراه داشت.

محمودی در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک گزینش ولایتی به ریاست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی از وی به عنوان فرهیخته‌ای دانشگاهی یاد کرد که می‌تواند چرخ این دانشگاه را به خوبی به گردش درآورد.

محمودی در ادامه اظهارات خود با اشاره به اینکه سرمایه‌های علمی زیادی در دانشگاه آزاد اسلامی این استان وجود دارد، اظهار کرد: با این سرمایه علمی می‌توان دانشگاه آزاد یاسوج و همچنین دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد را به جایگاه رفیع خود برساند.

وی با بیان اینکه میرزاده با نگاه آکادمیک و بینش اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی را اداره می‌کند، اظهار کرد: امروز با همین بینش باید اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری را در دانشگاه آزاد اسلامی بسط و گسترش دهیم.

رئیس جدید دانشگاه آزاد یاسوج و کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی در راه توسعه اقتصادی پژوهش و تحقیق مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: این قطار پیشرفت در دانشگاه به سرعت پیش خواهد رفت.

محمودی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه رسالت دانشگاه رسالت عظیمی است، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم در جهان از دیگران عقب نیفتیم باید به سمت اقتصاد دانش‌بنیان حرکت کنیم.

حواشی:
حضور نماینده بویراحمد و دنا با پای شکسته در این مراسم

ازدجام بیش از حد جمعیت و سر پا ایستادن بخش زیادی از جمعیت

اشاره رئیس سابق دانشگاه آزاد به اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد هیچ نقشی در رفتنش نداشته ا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=215614
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما