دوشنبه 18 بهمن 1395 - 14:58

جان باختن جوان یاسوجی در پل غیراستاندارد + تصاویر

بر اثر سقوط خودروی پژو ۴۰۵ از پل غیر استاندارد روستای «مازه خریده» راننده خودرو جان خود را از دست داد.

به گزارش بویرنیوز، ساعت ۵ و ۱۰ دقیقه بامداد امروز دوشنبه ۱۸ بهمن، راننده‌ جوانی بر اثر واژگونی خودروی خود از پل «مازه خریده» جان خود را از دست داد.

بنا بر این گزارش، پل «مازه خریده» از وضعیت نامناسبی برخوردار است و با وجود پیگیری‌ها و تلاش‌های که برای ساماندهی این پل انجام گرفته است متاسفانه هنوز وضعیت پل بلاتکلیف مانده است.

این پل به دلیل نداشتن ایمنی لازم و وضعیت بدی که دارد در سال‌های اخیر حادثه‌های را آفریده و متاسفانه جان عده‌ای از مردم را هم گرفته است.

اعتبارات برای ساخت و ساماندهی این پل در نظر گرفته شد اما به دلیل بی‌توجهی و سهل‌انگاری مسئولان مربوطه رها شده است و هر سال با یک پیمانکار جدید در این خصوص مذاکره می‌شود و بعد هم بدون هیچ اقدامی رها می‌شود.

به گفته اهالی این منطقه در دو ماه اخیر چند خودرو از این پل سقوط کرده است و طی آن چهار نفر کشته و بسیاری مصدوم شده و خودروهای زیادی نیز دچار خسارات بالایی شدند.

روستای مازه خریده در ۱۰ کیلومتری یاسوج قرار دارد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=215588
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فرخان گفت:

    متاسفم

  2. شاهین گفت:

    درست است مشکلات زیادی در ساختار وزیر ساخت استان داریم اما به دور از انصاف است اگر خطای انسانی و بی مبالاتی در رانندگی را بی توجه باشیم .اره این پل یه راه روستایی غیر استاندارد است اما اگر این مرحوم که خدا رحمت شان کند با دقت و سرعت مطمعنه رانندگی میکرد آیا باز هم شاهد این ماجرای تلخ بودیم؟

  3. آشنا گفت:

    جان مردم که ارزشی نداره واسه مسئولین محترم

  4. فرزامی گفت:

    علت تامه این گونه تصادفات عدم رعایت مقررات رانندگی از ناحیه رانندگان می باشد

  5. امیر گفت:

    متاسفانه رانندگان آژانس مخصوصا تاکسی بی سیمها برای سوار کردن یک مسافر بیشترباعث بی نظمی و تخلفات رانندگی ناگواری در سطح شهر میشن راهنمایی و رانندگی شهرمون هم خوابه !!! کسی نیست جلوی لایی کشی و سرعت غیرمجاز این اشخاص که سلامت جانی مردم رو در خطر میندازن بگیره؟

دیدگاه شما