شنبه 16 بهمن 1395 - 1:31

گل استاندار کهگیلویه و بویراحمد به پرستاران یاسوج + عکس

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و بهره‌برداری بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی یاسوج در تیرماه سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش بویرنیوز،  عصر جمعه سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، کاظم نظری، فرماندار شهرستان بویراحمد به همراه جمعی از مسوولان به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار از بخشهای مختلف بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج بازدید کردند.

سید موسی خادمی در این بازدید با اشاره به مشکلات پرستاران بیمارستانهای یاسوج، اظهار کرد: مشکلات پرستاران مورد توجه قرار داده و در تلاش برای رفع آنها هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عمده مشکلات جامعه پرستاری را عدم پرداخت حقوق پرستاران طرحی، عدم پرداخت کارانه و سرمای بخشهای مختلف دانست و بر تلاش مدیران بیمارستانها و پیگیریهای لازم برای رفع این مشکلات تاکید کرد.

وی به نقش موثر پرستاران در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: این قشر باید به صورتی ویژه مورد توجه قرار گرفته و سعی کنیم موانع و مشکلات آنها را با همکاری و همفکری حل کنیم.

این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهید جلیل در یاسوج، گفت: کار ساخت این بیمارستان در حال انجام و در تلاش هستیم تا در موعد مقرر افتتاح شود.

خادمی از افتتاح و بهره برداری از این مرکز در سال آینده خبر داد و گفت: پیش بینی ما این است که این بیمارستان تا تیر ماه سال ۹۶ به بهره برداری برسد.

و افتتاح و بهره برداری از این از این مرکز را از ضروریات مورد نیاز استان عنوان کرد و بیان داشت: با افتتاح و راه اندازی این بیمارستان بسیاری از مشکلات حوزه درمان مرتفع خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=215340
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما