چهارشنبه 13 بهمن 1395 - 23:16

افتتاح آزمایشگاه فوق تخصصی و بالینی یاسوج (+عکس)

به مناسبت دهه فجر آزمایشگاه فوق تخصصی و بالینی یاسوج با اعتباری بالغ بر  ۲۰ میلیارد ریال با حضور  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان و مسئولین استانی در عرصه سلامت افتتاح شد.

به گزارش «بویر نیوز»، ایلامی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در این افتتاحیه گفت: با راه اندازی این آزمایشگاه در ابتدا ۳۰ نیرو به اشتغال زایی مستقیم و در آینده نزدیک این تعداد نیرو به ۹۰ نفر خواهد رسید.

وی راه اندازی این آزمایشگاه تخصصی را خدمتی به استان دانست، و افزود: در این آزمایشگاه آزمایش های تخصصی و فوق تخصصی  انجام می گیرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: با راه اندازی آزمایشگاه هایی در سطح استان مردم به استان های همجوار مراجعه نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: این آزمایشگاه با کادری مجرب و متخصص  در دو طبقه با تمام تجهیزات لازم در یاسوج ابتدای بلوار چمران (سه جوب) طبقه دوم بانک پاسارگارد راه اندازی شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=215201
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کریمی م گفت:

    با سلام وخسته نباشید خدمت همه عزیزان و آرزوی توفیق سربلندی روز افزون برای آقای موسوی عزیز از کوشک علیا

  2. 1 گفت:

    سلام ضمن عرض ادب و احترام به همه خبر وقتی موثق و راست خواهد بود که آدرس دقیق داشته باشد حالا شما بفرمایید این آزمایشگاه کجا هست و کارشون چی هست تا مردم هم بدونن به کجا مراجعه فرمایند

  3. احسنت گفت:

    خبر را بخوان اول و بعد کامنت بذار

    این آزمایشگاه با کادری مجرب و متخصص در دو طبقه با تمام تجهیزات لازم در یاسوج ابتدای بلوار چمران (سه جوب) طبقه دوم بانک پاسارگارد راه اندازی شده است.

دیدگاه شما