چاپ این برگه

دو انتصاب ایلامی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/ حکم یک معاون و مدیرامور پشتیبانی صادر شد

حکم ابقاء یکی ازمعاونان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج صادر شد.

دکتر اورنگ ایلامی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر حسین ماری اوریاد را در سمت معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد ابقاء نمود.

به گزارش بویر نیوز، در این حکم آمده است:

نظر به تعهد، تخصص، تجارب ارزنده و رضایت از عملکرد جنابعالی، به موجب این ابلاغ در سمت معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه ابقاء می شوید. امید است با اتکال به ذات باریتعالی و در راستای اهداف و سیاست های نظام سلامت و با بهره گیری از تجارب و نظرات ارشادی اعضای محترم هیات علمی، کارشناسان و افراد صاحب نظر، در ارتقای سطح پژوهشی دانشگاه نهایت تلاش و اهتمام لازم را به عمل آورید.

 

مدیرامور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شد

مدیرامور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و با حکم رئیس دانشگاه منصوب شد.

به گزارش بویر نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه، در بخشی از این حکم، خطاب به وحید محمدحسینی آمده است:

نظر به پیشنهاد معاون محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه به موجب این ابلاغ به عنوان مدیرامور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه منصوب می شوید تا در راستای اهداف نظام سلامت و نظارت بر واحدهای تابعه، با هماهنگی اینجانب و زیر نظر مسئول مربوطه (معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی) انجام وظیفه نمایید.

پیگیری مناقصات و قراردادها، نگهداشت فضای فیزیکی، خدمات عمومی، امور رفاهی و تربیت بدنی کارکنان، دبیرخانه مرکزی و اداره تدارکات بخشی از وظایفی هستند که با ابلاغ جدید، برعهده وحید محمدحسینی قرار گرفته است.

 

به گزارش بویر نیوز، در حکم دیگری از سوی دکتر اورنگ ایلامی