چهارشنبه 13 بهمن 1395 - 21:21

افتتاح 21 پروژه آبرسانی روستایی با اعتبار 120 میلییاردی در کهگیلویه و بویراحمد/تقدیر معاون استاندار از آبفای روستایی(تصاویر)

امروز مراسم افتتاح فاز اول آبرسانی به روستاهای القچین به نمایندگی از 21 پروژه افتتاحی با اعتباری بالغ بر 12 ملیلیارد تومان، 109 کیلومتر خط لولهو شبکه توزیع با پوشش جمعیتی 8240 نفر برگزار شده است.

گروه سیاسی-  21 پروژه آبرسانی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش بویرنیوز، در ابتدای این مراسم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با توجه به وضعیت مالی چند سال اخیر و علیرغم همه مشکلاتی که بود، به آبرسانی روستایی توجه خاصی کرده است.

فیض الله پاسره بیان داشت: قریب به 381 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی برای آبرسانی به روستاهای استان اختصاص داده شد.

وی گفت:از محل این منابع، 18 مجتمع بزرگ آبرسانی با پوشش 472 روستا با جمعیتی قریب به 100 هزار نفر تدوین و عملیاتی شد.

پاسره افزود: امروز مراسم افتتاح فاز اول آبرسانی به روستاهای القچین به نمایندگی از 21 پروژه افتتاحی با اعتباری بالغ بر 12 ملیلیارد تومان، 109 کیلومتر خط لولهو شبکه توزیع با پوشش جمعیتی 8240 نفر برگزار شده است.

وی ادامه داد: با افتتاح مجتمع آبرسانی روستاهای القچین که یکی از 18 مجتمع تعریف شده از منابع صندوق توسعه ملی است، 2 روستا با جمعیت 2100 نفر از آب شرب پایدار برخوردار می شوند.

مدیرعامل آبفای روستایی استان خاطر نشان کرد: در مناطق گرمسیری بحث روستاهایی که منابع تامین آب از آبفای شهری و توزیع با آبفای روستایی بود یک مشکل بود که امروز در القچین شاهد تامین آب مجزا و پایدار برای روستاها توسط شرکت آبفای روستایی هستیم.

در ادامه معاون عمرانی استاندار بیان کرد: در چند سال گذشته دغدغه استان برای تامین آب در روستاها و شهرها به صورت جدی احساس می شد.

پژمان نیک اقبالی گفت: دولت برای آبرسانی روستایی کمک خوبی کرد و به استان هم سهم قابل قبولی تخصیص داده شد.

وی بیان داشت: اگر آب پایدار از سد کوثر برای 4 شهر گرمسیر ما شروع بشود که چرام هم در اولویت است بدون شک روستاهای در مسیر هم منتفع می شوند و شاهد مرتفع شدن بیش از پیش مشکلات خواهیم بود.

نیک اقبالی ضمن تقدیر از خدمات آب و فاضلاب روستایی، عنوان کرد: در شهرستان های استان کمترین دغدغه مردم آب بود و رضایت از آبفای روستایی را به وضوح دیدیدم .

معاون عمرانی استاندار خاطر نشان کرد: البته رضایت از دولت هم بالا رفته و توقعات از مسائلی همچون آب و گاز به سمت اینترنت پر سرهت و پوشش تلویزیون و مواردی از این دست رفته است که نشان از ارتقاء سطح رفاه درروستاها دارد و جای تقدیر از نظام مقدس جمهوری اسلامی، دولت و خدمت گزارانشان در استان هست.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=215185
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امیدی گفت:

    درودبر دکترپاسره ومدیریت عالی ایشان

  2. خط ۱۱ گفت:

    خسته نباشی جناب دکتر پاسره

  3. NIMA گفت:

    عرض خسته نباشید و خدا قوت به همه عزیزانی که در امر خدمت رسانی به روستاییان عزیز هستند انشا الله خداون منان اجر جزیل عنایت فرمایند

دیدگاه شما