چهارشنبه 13 بهمن 1395 - 20:00

واکنش مدیرکارخانه آرد یاسوج به خبر تعطیلی این کارخانه

با هماهنگی و تفاهم مسئولان برای سال 96 بودجه 36 میلیاردی برای کارخانه آرد پیش بینی شده است، و کارخانه همچنان فعال و در مدار تولید خواهد بود و کارگران این واحد نیز اطمینان داشته باشند که منافعشان محترم و پایدار خواهد ماند.

گروه اقتصادی- کارخانه آرد، نشاسته و گلوگز یاسوج فعال است و بودجه پیشنهادی آن برای سال 96 نیز در دست تدوین و عملیاتی شدن است.

مهندس سینا پاسره عضو هیات مدیره و معاونت فنی واجرای شرکت پیشگامان کشاورزی وصنعت کوثر دنا (مدیر کارخانجان آرد و نشاسته و کلوگز یاسوج)  در گفت و گو با بویرنیوز ضمن تکذیب خبر تعطیلی و بیکاری 84 پرسنل این کارخانه، بیان کرد: فردی که رسانه ها با آن مصاحبه کرده اند مدیر فروش کارخانه نیست و یکی از کارگران این کارخانه است که سخنان منتصب به خودش در رسانه ها را نیز تکذیب کرده است و ضروری است رسانه ها انتشار موضوعات کذب و القای ناامیدی به جامعه حذر کنند.

سینا پاسره گفت: سازمان اقتصادی کوثر، استان کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان اصلی ترین جامعه هدف خود به شمار می آورد و نه تنها به دنبال تعطیلی فعالیت هایش نیست بلکه به دنبال سرمایه گذاری در زمینه های اقتصادی جدید برای استان است.

وی تصریح کرد: دام، مرغ و طیورو آبزیان به عنوان فعالیت تخصصی سازمان کوثر است که قرار است کهگیلویه و بویراحمد به عنوان پایلوت و نقطه تمرکزی برای توسعه این فعالیت ها و به تبع آن اشتغالزایی و کمک به توسعه استان در نظر گرفته شود.

پاسره گفت: سازمان اقتصادی کوثر به واسطه برنامه هایی برای پیگیری فعالیت تخصصی اش در کهگیلویه و بویراحمد، کارخانه آرد را به مزایده گذاشته است و البته واگذاری با این شرط که بخش خصوصی قوی به میدان آید و منافع ذینفعان و کارگران این کارخانه تماماً رعایت شود، عملیاتی خواهد شد.

وی در خصوص پرداخت حقوق و مزایای کارخانه هم اینطور گفت: با وجود مشکلات اقتصادی که در همه ادارات و سازمان ها هست، حقوق کارکنان کارخانه آرد، نشاسته و گلوگز تا دی ماه 95 پرداخت شده است و به نسبت سایر مراکز در زمینه پرداخت حقوق و مزایا در شرایط خوبی قرار داریم.

عضو هیات مدیره و معاونت فنی واجرای شرکت پیشگامان کشاورزی وصنعت کوثر دنا تصریح کرد: سازمان اقتصادی کوثر خدمت به جامعه ایثارگر را بعنوان هدف و آرمان اصلی خود رد نظر دارد و در این رابطه استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل جایگاه بالای جامعه ایثارگر به نسبت جمعیتش مهم ترین نقطه تمرکز این سازمان است.

مدیر کارخانجان آرد و نشاسته و کلوگز یاسوج خاطر نشان کرد: با تعامل و تفاهم مسئولان سازمان اقتصادی کوثر با مسئولان استان، در آینده نزدیک شاهد آغاز فعالیت های تخصصی این سازمان در استان و در ادامه کمک به بهبود وضعیت اشتغال و توسعه استان خواهیم بود.

پاسره در پایان خاطر نشان کرد: با هماهنگی و تفاهم مسئولان برای سال 96 بودجه 36 میلیاردی برای کارخانه آرد پیش بینی شده است، و کارخانه همچنان فعال و در مدار تولید خواهد بود و کارگران این واحد نیز اطمینان داشته باشند که منافعشان محترم و پایدار خواهد ماند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=215156
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    تمامي مطالب عنوان شده كذب محض ميباشداز آن سايت محترم ميخايم موارد و حقايق از نزديك و منابع آگاه جويا شوند

دیدگاه شما