چهارشنبه 13 بهمن 1395 - 13:00

دیدار فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با دو خانواده شهید

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهیدان”اکرم کیش” و “رستمی”به مناسبت دهه فجر دیدار کرد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی پلیس سردار مهدی انصاری به همراه جمعی از مسئولان ارشد پلیس استان ، به مناسبت دهه پر فروغ فجر، با خانواده شهید ” البرز اکرم کیش” و شهید “خدابخش رستمی” بطور جداگانه در شهر یاسوج دیدار کرد.

سردار مهدی انصاری، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک ایام الله دهه پر فروغ فجر گفت: امنیت و صلابت امروز کشور و عزتمندی ایران در سطح جهان، مرهون خون پاک شهداست که باید با الگو قرار دادن رشادت ها و اخلاص شهدای عزیز و دلاوری آنها را ارج نهیم.

وی افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران از بهترین مروجان فرهنگ ناب ایثار و شهادت در جامعه هستند.

سردار انصاری بیان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی، خود نوعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید در زمینه معرفی شهیدان به نسل جدید جامعه و آشنایی با فرهنگ شهادت، ایثار و از خودگذشتگی شهدا بیشتر تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران نقش اساسی و سازندهای در حفظ نظام و انقلاب اسلامی داشته و دارند.

به گزارش ایسنا، شهید البرز اکرم کیش در فروردین سال 1390 از شهدای نیروی انتظامی، طی عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان مشروبات الکلی بر اثر سانحه تصادف به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بنا به این گزارش شهید “خدابخش رستمی” در سال 1362 در منطقه عملیاتی کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=215093
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما