چهارشنبه 13 بهمن 1395 - 1:54

6 کشته وزخمی در محور یاسوج -بابامیدان

به گزارش بویرنیوز ؛ روابط عمومی مرکز اورژانس کهگیلویه و بویر احمد با اعلام این خبر به ایران حادثه گفت: طبق تماس تلفنی با مرکز پیام یاسوج در ساعت۱۸:۴۷مبنی بر برخورد دو دستگاه خودروی سواری سمند با لیفان در محدوده تونل های ۴ و ۵ محور یاسوج _بابا میدان و طبق گزارش و پاسخ دقیق تماس گیرندگان به کارشناسان مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ از تعداد و وضعیت مصدومین حادثه ؛برا فاصله پایگاه های جاده ای آب سفید و دشتروم ،منطقه ۳ شهری جهت امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

صادق حیدری زاده ادامه داد: متاسفانه راننده لیفان (آقا ۴۷ ساله) به علت شدت ضربه در دم فوت و ۵مصدوم دیگر پس از اقدامات درمانی از قبیل کنترل خونریزی و اتل….. جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

با حضور به موقع تکنسین های اورژانس ۱۱۵ و اقدامات و کمک های اولیه درمانی خوشبختانه حال پنج مصدوم رضایت بخش اعلام شده است .

مسوول روابط عمومی مرکز فوریتهای پزشکی کهگیلویه وبویر احمد در پایان گفت: از همشهریان عزیز خواهشمندیم در موقع حوادث و تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ خونسردی خود را حفظ کرده و با دقت به سوالات کارشناسان پاسخ داده تا امر امداد رسانی بهتر و سریعتر انجام گیرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=215056
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما