دوشنبه 11 بهمن 1395 - 16:55

دو دستگاهی در کهگیلویه و بویراحمد که استخدام داشتند از زبان معاون استاندار (+اسامی)

وی تصریح کرد: تخلفات و مزاحمت‌هایی که در دستگاه‌ها صورت می‌گیرد به هیات‌های تخلفات اداری ارجاع داده شود تا با این موارد برخورد شود و دیگر چنین مواردی را شاهد نباشیم.

به گزارش بویرنیوز، فتاح محمدی ظهر امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تبریک دهه فجر صیانت از حقوق شهروندی و رعایت حجاب و عفاف را دو مقوله مورد توجه دانست و گفت: صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب برنامه‌های مهمی هستند که در دستگاه‌ها اجرا و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای افزایش رضایت‌مندی در بین مردم خدمات مورد نظر توسط دستگاه‌ها ارائه شود و مصادیق تبعیض در دستگاه‌ها را انعکاس دهیم تا با این موارد برخورد و اصلاح شوند.

وی تصریح کرد: تخلفات و مزاحمت‌هایی که در دستگاه‌ها صورت می‌گیرد به هیات‌های تخلفات اداری ارجاع داده شود تا با این موارد برخورد شود و دیگر چنین مواردی را شاهد نباشیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه دهه فجر هویت دینی و عید نوروزی هویت ملی است، افزود: انقلاب اسلامی انقلاب معروفات و نهی از منکر است که در همین زمینه باید هویت دینی و ملی را ارتقا دهیم و آسیب‌ها و ایرادها را رصد و برطرف کنیم.

محمدی در بخش دوم سخنان خود به استخدام در ادارات و دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: به جزء دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش و سهمیه جذب 144 نفری فرزندان ایثارگران و جانبازان بالای 50 درصد در هیچ دستگاه‌ی استخدام نداریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در ادارات نیروهایی در قالب شرکتی و خدماتی مشغول به کار هستند که علاوه بر تشکیل کمیته‌ای به دستور استاندار برای بررسی استخدام‌ ادارات، مصوبه‌ای آماده شده و ادارات ملزم به رعایت سلسله مراتب اداری در استخدام‌ها و جذب نیرو هستند.

وی با بیان اینکه جذب نیرو در ادارات باید منصفانه باشد، افزود: حتی اگر قرار است شهرداری یاسوج یک نیروی خدماتی را جذب کند باید این کار را با رعایت سلسله مراتب اداری انجام دهد.

این مسؤول بیان کرد: در طول سه سال، حتی یک نیرو در استانداری و فرمانداری‌های کهگیلویه و بویراحمد چه در قالب نیروی شرکتی، خدماتی و قراردادی جذب نشده‌اند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=214856
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهدی گفت:

    به نظرم خواب تشریف دارند

  2. ک.الف گفت:

    جناب محمدی!یک فرهنگی بازنشسته که ۳۰ سال خدمت صادقانه انجام داده ودراموزش ابتدایی ازسرامدان این مقطع بوده و۸فرزند داردوازبین این۸ نفرپسرمتاهلش که یک فرزند دارد مستحق استخدام نیست؟فرزنداین فرهنگی لیسانس ازیک دانشگاه دولتی داردودارای سوابق تحصیلی درخشان.مگه غیرازسهمیه های خاص بقیه کارمندان بایددرانزوا قراربگیرند؟تاکی شاهداین بی عدالتی ها وحق لگد مال شدن ها باشیم؟

  3. نیسان گفت:

    درست بالای شش نفر طی سال ۹۵دراداره کل ثبت احوال بکار گرفته شده اند همه اش هم سفارشی بوده اند

  4. جلال گفت:

    گوهرگانی متاسفم

  5. امير گفت:

    پي خانم خودش چي؟ چرا همينجوري استخدام شد

  6. خواهانی گفت:

    همسر خودت هم در ردیف استخدام های فله ای است آقا.
    از خودت شروع به اصلاح کن.

  7. مطلع گفت:

    در کتابخانه های عمومی بیش از 30نفر در استان تحت عنوان کتابدار رئستایی با سفارش بکار گرفتند زمان خانم مدیر حالا جه می فرمایید

  8. م گفت:

    براستی روزگار ما را به کجا کشانده که مدیران ارشد استان بجای ارائه گزارش در رابطه با فعالیت های بنیادی که منطقه را باید به سمت توسعه و تعالی ببرد وقت را صرف این میکنند که در میان این همه جوان بیکار قرعه بنام جوان جویایی کاری از همین دیار افتاده و سازمان یا اداره ای وی رابکار گمارده است.

  9. گچساران گفت:

    گوگرگانی در کشاورزی افتضاح کرد

دیدگاه شما