سه شنبه 10 بهمن 1391 - 13:19

دستگیری تاجری که دختران را در اینترنت فریب می‌داد

بویرنیوز:رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اصفهان از دستگیری پسراصفهانی که با چهره تاجر جوان در اینترنت دختران را فریب داده و صفحات مبتذل را مدیریت می‌کرد خبر داد.

ایسنا نوشت: سرهنگ خسروی با بیان اینکه پیرو شکایت زنی مبنی برهتک حرمت وی در فضای مجازی، ماموران اقدامات خود را آغاز کردند. گفت: شاکیه درباره شکایت خود اظهارداشت، با فردی در یکی از صفحات اجتماعی آشنا شده و این آشنایی با انجام گفتگوهای صوتی و تصویری اینترنتی قوت گرفت تا آنجا که پسر جوان به بهانه ازدواج و آشنایی بیشتر از وی اطلاعاتی نظیر عکس شخصی و خانوادگی وی را درخواست کرد و پس از مدتی متوجه شده که تمام اطلاعاتش برای اعمال غیراخلاقی و ترویج فساد در اینترنت منتشر شده است.

وی با بیان اینکه در تحقیقات نشانه‌هایی از متهم در چندین سایت و وبلاگ مشاهده شد افزود: متهم در این سایت‌ها خود را جوانی اصفهانی و تاجر در خارج از کشور معرفی کرده و با ایجاد گروهی با نام مبتذل در یکی از شبکه‌های اجتماعی مبادرت به تحریک و تشویق جوانان به ایجاد رابطه غیراخلاقی کرده است.

خسروی گفت: پس از ردزنی‌های ماموران متهم شناسایی و دستگیر شد وی که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به بزه خود اعتراف کرد.

رییس پلیس فتای اصفهان خاطرنشان کرد: هر فرد به قصد ضرر رساندن به غیر یا تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی اقدام به نشر اکاذیب علیه دیگران کند افزون بر اعاده حیثیت به حبس از 91 روز تا دو سال یا جزای نقدی یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

وی در ادامه هشدارداد: ترویج فساد و بی‌بند و باری به هر نحو و انتشار مطالب و موضوعاتی با محتوای غیراخلاقی در فضای مجازی جرم تلقی شده و پلیس فتا با عاملان آن برخورد خواهند کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=21480
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما