شنبه 9 بهمن 1395 - 8:39

تمام جاده‌های اصلی کهگیلویه و بویراحمد باز است

فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام جاده‌های اصلی استان کهگیلویه و بویراحمد باز است.

به گزارش بویرنیوز، منوچهر سیاهپور با اشاره به بارش برف و باران در این استان اظهار کرد: خوشبختانه در 24 ساعته گذشته هیچ گونه حادثه‌ای که منجر به تلفات انسانی شده باشد در سطح معابر برون شهری استان کهگیلویه و بویراحمد رخ نداده است.

فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد افزود: بر اساس آخرین گزارشات هم اکنون شاهد ترافیک روان در سطح معابر استان هستیم و تمامی جاده‌های اصلی استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وی عنوان کرد: در همه محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد ریزش برف و باران هستیم و در چندین گردنه مهم و برف‌گیر استان ریزش به صورت برف است.

سیاهپور تصریح کرد: در کیلومتر 35 محور یاسوج به بابامیدان گردنه مورگاه، در کیلومتر 15 محور یاسوج به شیراز گردنه مله‌شوره و کیلومتر 17 یاسوج به اقلید گردنه بابا حسن ریزش به صورت برف است و رانندگانی که قصد عبور از این گردنه‌ها را دارند حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد با توصیه به رانندگان گفت: رانندگانی که می‌خواهند از این محورهای عبور کنند قبل از حرکت ضمن تأمین سوخت مورد نیاز سیستم برف‌پاک‌کن و سیستم گرمایشی و حتی ترمز‌های خودروی خود را امتحان کنند و از سالم بودن آن‌ها اطمینان داشته باشند و سپس اقدام به حرکت کنند.

سیاهپور با بیان اینکه مسافران در صورت تردد از این محورها تجهیزات زمستانی خصوصا زنجیر چرخ و آذوقه خشک و لباس گرم همراه خود داشته باشند، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی که برف و باران موجب لغزندگی سطح معابر و همچنین به دلیل وجود مه باعث کاهش دید رانندگان شده است، رانندگان با رعایت فاصله طولی مناسب و اتخاذ سرعت مطمئنه اقدام به حرکت کنند.فارس

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=214619
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما