جمعه 8 بهمن 1395 - 18:23

شغل دوم چهره های معروف چیست؟

مهم نیست که شغل اول ستاره ها چیست، مادلینگ، بازیگری یا حتی خوانندگی.. اکثر آنها یک شغل دومی را برای خود دست و پا می کنند. آنها طبق علایق شخصی خود، از تولید لوازم آرایشی گرفته تا افتتاح رستوران، در مواقعی که شما آنها را در شبکه های اجتماعی نمی بینید، به کارهای دیگری مشغولند و از آنجا که طرفداران نیز  دارند، در شغل های دیگری شان هم موفق اند. در اینجا با ستاره هایی که در شغل دوم شان هم به موفقیت های بالای دست یافتند، آشنا شوید.
جسیکا آلبا
جسیکا آلبا در بیزنس فعالیت جدی دارد. او در سال 2011 شرکت « Honest» خود را افتتاح و فروش محصولات خانگی عاری از مواد شیمییایی مضر و سمی خود را آغاز کرد. او همچنین خط تولید محصولات زیبایی و طبیعی خود را دارد که بسیار هم موفق بوده است.
 شغل دوم ستاره های هالیوود

کارلی کلاوس
شاید ندانید اما این مدل مشهور یک شیرینی پز است. چند سال قبل، او خط تولید کوکی های خود را راه انداخت. این کوکی ها عاری از گلوتن هستند. او بخشی از سود شرکت اش را وقف خیریه ها می کند. او همچنین برای خانم های جوان نیز کلاس های آموزش شیرینی پزی برگزار کرده است.
 شغل دوم ستاره های هالیوود

لنی کراویتز
شاید شغل دوم لنی کراویتز برایتان عجیب باشد اما او یک طراح دکوراسیون است. او این حرفه را از سال 2003 آغاز کرده است. علاقه او به چیدمان فلزی در هنرنمایی هایش مشهود است.
 شغل دوم ستاره های هالیوود

جسیکا بیل
جسیکا بیل علاقه شدیدی به رستوران دارد. او در اوایل امسال، رستورانی با نام «Au Fudge» را در لس آنجلس افتتاح کرد.
شغل دوم ستاره های هالیوود

درو بریمور
درو بریمور خطر تولید محصولات آرایشی خود را از سال 2012 آغاز کرد. این لوازم آرایشی با قیمت هایی مقرون به صرفه روانه بازار شده اند تا افراد عادی نیز استطاعت مالی برای خرید آن را داشته باشند.
 شغل دوم ستاره های هالیوود

سوزان ساراندون
چند سالی است، که سوزان ساراندون خود را مشغول باشگاههای پینگ پونگ اش کرده است.
 شغل دوم ستاره های هالیوود

گوئینت پالترو
گوئینت پالترو بازیگر برنده اسکار با برند «گوپ» وارد امپراتوری صنعت مد و لباس شد. این برند از سال ۲۰۰۸ کار خودش را شروع کرد و پلتفرم آن فروش آنلاین بود و از برندهای شاخصی چون والنتینو و استلا مک کارتنی بهره می‌گرفت. با این حال در سال ۲۰۱۵ این کمپانی تصمیم گرفت راه مستقل خودش را برود و توانست با همکاری پالترو، به عنوان یکی از سرمایه‌گذاران اصلی، وارد این مسیر شود.
 شغل دوم ستاره های هالیوود

الیزابت هارلی
الیزابت هارلی از شهرت خود استفاده کرد و خط تولید اسنک های ارگانیک خود را راه انداخت. تولید محصولات او در گلاسترشر، مزرعه خودش در انگلستان، انجام می گیرد. او در سال 2009 با همکاری شاهزاده چارلز، سعی در جهانی کردن تولیدات خود داشت.
 شغل دوم ستاره های هالیوود

آشتون کوچر
آشتون کوچر در شرکت های مختلفی مشغول به کار است که از آنها می توان به اسکایپ، ایر بی‌ان‌بی و … اشاره کرد.
 شغل دوم ستاره های هالیوود

جنیفر آنیستون
جنیفر آنیستون هم شرکت موفق محصولات موی خود را با نام «Living Proof» راه اندازی کرده است.
 شغل دوم ستاره های هالیوود

میراندا کر
یکی از برندهای موفق در میان ستارگان، متعلق به میراندا کر است. برند او شامل محصولات مراقبتی پوست می باشد که به صورت ارگانیک ساخته شده است. این محصولات شامل مرطوب کننده، ماسک صورت و کرم دست است که تبلیغات آن را در صفحه اینستاگرام او می توانید مشاهده کنید.
 شغل دوم ستاره های هالیوود

تایرا بنکس
تایرا بنکس یک تاجر واقعی است. او حتی برای این که دانش و تجربه خود را در صنعت بیزنس بالا ببرد، به دانشگاه هارورد رفت. او مؤسس و اجرا کننده برنامه پربیننده خودش با نام «America’s Next Top Model» و همچنین موسس برند لوازم آرایش که موفقیت زیادی را برای او به همراه داشته، است.
 شغل دوم ستاره های هالیوود

اسکارلت جوهانسون
مطمئنا یکی از موفق ترین ستاره ها در صنعت تجارت، اسکارلت جوهانسون بوده است. برند او نه در زمینه لوازم آرایشی یا عطر و لباس، بلکه تولید پاپکورن است. این برند که با نام «Yummy Pop» در پاریس تولید می شود، کار خود را در اوایل سال 2016 آغاز کرد. اگر به این فروشگاه سری بزنید، اسکارلت جوهانسون را گاهی پشت دخل آن خواهید دید.
 شغل دوم ستاره های هالیوود

سلما هایک
سلما هایک برند محصولات زیبایی خود را با نام «Nuance» دارد. او محصولات خود را با قیمت های پایین روانه بازار کرده زیرا معتقد است که همه مردم باید توانایی مالی برای خرید آنها را داشته باشند. او می گوید: «لزومی ندارد که چون من یک ستاره هستم، محصولاتم را نیز گران ارائه دهم.»
 شغل دوم ستاره های هالیوود

مارک والبرگ
مارک والبرگ عاشق برگر است و در نهایت هم رستوران برگر خود را افتتاح کرد. او این رستوران را در سال  2011 به کمک دوتا از برادرانش راه اندازی کرد. علاوه بر آن، او برنامه تلویزیونی خود را، که در موفقیت او در زمینه بیزنس نقش بسزایی داشته، دنبال می کند.
 شغل دوم ستاره های هالیوود

اوا مندس
با این که اوا مندس تبلیغات آنچنانی برای محصولات زیبایی خود نکرد، محصولات او یکی از پر فروش ترین برندهای موجود در آمریکاست.
شغل دوم ستاره ها چیست؟
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=214518
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما