سه شنبه 5 بهمن 1395 - 10:53

برگزاری نمایشگاه توانمندی تعاونی های کهگیلویه و بویراحمد در ازبکستان

رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنایع غذایی ، کشاورزی و بسته بندی در ازبکستان خبر داد .
به گزارش بویرنیوز، لهراسب باقری در جمع خبرنگاران افزود : این نمایشگاه با حضور صدها شرکت از 50 کشور جهان از تاریخ 9 الی 11 فروردین 96 به مدت سه روز در تاشکند پایتخت ازبکستان برگزار خواهد شد .

باقری-لهراسب4

وی اظهار داشت : در این نمایشگاه بیش از 150 شرکت از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، بلاروس، بلژیک، آلمان، هلند، دانمارک، اسپانیا، ایتالیا، چین، لتونی، مالزی، لهستان، روسیه، ترکیه، اوکراین، فرانسه، چک، سوئد، کره جنوبی و ازبکستان حضور خواهند داشت .

این مسئول بیان کرد : در این نمایشگاه‌های بین‌المللی انواع تجهیزات فرآوری میوه، گوشت، لبنیات، آرد، فن آوری‌های کوچک مورد استفاده در باغداری و باغات انگور، تجهیزات بسته‌بندی، ترکیبات شیمیایی حفاظت از نباتات، دامپزشکی و تاسیس واحدهای گرمایی در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت .

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد : بسیاری از شرکت‌های ایرانی که سال های گذشته در این نمایشگاه حضور داشتند در حال حاضر در بازارهای جهانی جایگاه خوبی بدست آورده اند.

باقری ضمن دعوت از سرمایه گذاران و شرکت های استان برای حضور فعال در این نمایشگاه گفت : حضور شرکت هایی از کهگیلویه و بویراحمد در چنین نمایشگاههایی، سبب ایجاد زمینه همکاری بین این شرکت ها و شرکت های صاحب نام خارجی خواهد شد .

وی معرفی توانمندي ها و پيشرفت های استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه کشاورزی و غذائی ، ارتقاء سطح مبادلات تجاری در جهت توسعه صادرات غير نفتی، آشنائی شرکت کنندگان و بازديدکنندگان با آخرين دستآوردهای علمی و صنعتی حوزه کشاورزی و غذائی ، اشتغال و کارآفرینی، ارتقاء دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان در نمایشگاه، تشويق و ترغيب توليد كنندگان براي رقابت سالم و هدفمند در عرصه اين صنعت و ايجاد فضا برای ارتباط مستقيم توليد كنندگان با مصرف كنندگان را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد .

وی اظهار داشت :همزمان با برگزاری این نمايشگاه، نشست‌هاي تخصصي جانبي در مباحث موضوعي نمايشگاه توسط متخصصان، کارشناسان و دست اندركاران صنایع غذایی و کشاورزی دنیا نيز برگزار خواهد شد .
باقری در پایان یادآور شد : علاقه مندان به حضور در این نمایشگاه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط حضور در آن به اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه نمایند .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=214238
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما