دوشنبه 4 بهمن 1395 - 20:50

خبر خوش استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای پتروشیمی دهدشت

خبرگزاری فارس: تأمین منابع پتروشیمی دهدشت از طریق صندوق توسعه ملی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تأمین منابع مورد نیاز پتروشیمی دهدشت از طریق صندوق توسعه ملی کشور خبر داد.

به گزارش بویر نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مشکلات شبکه بانکی استان در جلسه‌ای با حضور سید موسی خادمی استاندار، معاون بانک مرکزی و مدیران بانک‌های عامل کشور، مسئولان بانک‌های استانی، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و جمعی از مدیران کهگیلویه و بویراحمد مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این نشست به تسریع در تامین و پرداخت یک هزار 200 میلیارد ریال تسهیلات باقی مانده از دو هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات سال 95 که 900 میلیارد ریال آن تاکنون پرداخته شده است، تاکید شد.

خادمی افزود: در این جلسه مقرر شد هرکدام از بانک‌های عامل استان یک واحد آموزشی در استان احداث کنند.

استاندار اظهار داشت: موضوع مشارکت جدی بانک‌های استان در اجرای طرح‌های بزرگ اقتصادی و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف از جمله صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

خادمی، بحث مصارف و منابع استان را از دیگر موضوعات مورد بررسی در این نشست بیان کرد و افزود: در این رابطه تاکید شد با تمهیداتی که اندیشیده خواهد شد، در خصوص منابع بانکی برای پرداخت تسهیلات در استان کهگیلویه و بویراحمد محدودیت وجود نداشته باشد.

استاندار بیان کرد: موضوع پرداخت وام ازدواج استان از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد توجه ویژه قرار گرفت.

خادمی خاطرنشان کرد: همچنین در ادامه این جلسه، مذاکراتی با صندوق توسعه ملی انجام شد که از منابع این صندوق برای طرح پتروشیمی دهدشت با بانک ملت همکاری داشته باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=214185
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما