دوشنبه 4 بهمن 1395 - 18:03

هشدار فرماندار بویراحمد به نامزدهای انتخابات شورای شهر

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت که هرگونه تبلیغات قبل از موعد انتخاباتی خلاف قانون است و با افراد متخلف برخورد قانونی می شود.

به گزارش بویرنیوز؛ محمد کاظم نظری  به انتخابات آتی شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و اظهار داشت که تبلیغات نامزدهای احتمالی این انتخابات خلاف قانون انتخابات است.
نامنویسی از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند سال جاری آغاز و تا ششم فروردین سال آینده ادامه دارد.
تبلیغات انتخابات پیش‌روی شورای اسلامی شهر و روستا براساس قانون، از 21 اردیبهشت‌ سال‌ آینده به مدت هفت روز ادامه دارد.
براساس قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، نامزدهای احتمالی به هیچ عنوان حق تبلیغ زود هنگام ندارند و باید در زمان مشخص شده تبلیغ کنند.
نظری افزود: تبلیغات زودهنگام نامزدهای احتمالی انتخابات شوراهای اسلامی توسط سازمان های نظارتی و امنیتی رصد می شود و اینگونه تبلیغات ممکن است به زیان آنها تمام شود.
وی تاکید کرد که با هرگونه تبلیغات زود هنگام انتخاباتی برخورد قانونی می شود و نامزدها تلاش کنند درچهارچوب قانون عمل کنند.
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت که ممکن است تبلیغات قبل از موعد سبب بروز برخی مسائل حاشیه ای شود که به ضرر منطقه تمام شده و جلوی پیشرفت را بگیرد.
نظری به بمباران تبلیغاتی فضای مجازی درباره انتخابات شوراها اشاره و تاکید کرد تبلیغ گروه های تلگرامی در زمینه انتخابات جزء مصادیق مجرمانه است.
وی افزود: فعالیت های فضای مجازی به صورت مستمر از سوی دستگاه های ذیربط رصد می شود و تبلیغ افراد و نامزدهای احتمالی در این فضاها در تایید یا رد صلاحیت آنان موثر است.
وی تاکید کرد که تبلیغات زود هنگام جزء تخلفاتی است که در روند بررسی صلاحیت نامزدها تاثیر گذار است و هم رسانه ها و نامزدها سعی کنند فضای جامعه را زودتر از موعد انتخاباتی نکنند./ایرنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=214143
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما