دوشنبه 4 بهمن 1395 - 13:58

برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در کهگیلویه و بویراحمد (+زمان پیش‌فروش بلیت‌)

خبرگزاری فارس: برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در کهگیلویه و بویراحمد/ پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های جشنواره

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به میزبانی استان از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: بلیت‌های این جشنواره به صورت اینترنتی پیش‌‌فروش می‌شود.

به گزارش بویر نیوز، رضا دهبانی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران به برنامه‌های فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی در بهمن ماه اشاره کرد و گفت: برگزاری شانزدهمین دوره نمایشگاه کتاب یکی از رویدادهای مهم فرهنگی در این استان است که از 24 تا 30 بهمن ماه جاری در مصلی شهر یاسوج برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از وزیر ارشاد برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده، گفت: این دوره از نمایشگاه کتاب با حضور 358 ناشر کشوری و استانی در قالب 120 هزار عنوان کتاب برگزار می‌شود.

وی در ادامه برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را از دیگر برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی در دهه فجر دانست و عنوان کرد: این دوره از سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با سراسر کشور 14 لغایت 21 بهمن در محل سینما هنر یاسوج برگزار می‌شود

این مسؤول اضافه کرد: دراین جشنواره 16 فیلم در 2 سانس از تاریخ 14 تا 21بهمن ماه در سالن سینما هنر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای علاقمندان به جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته می‌شود.

دهبانی‌پور بیان کرد: بلیت‌های این جشنواره از ساعت 8 صبح روز 7 بهمن به فروش می‌رود و علاقمندان برای دریافت بلیت‌های این جشنواره به سایت cinogram.com مراجعه کنند که فروش بلیت‌ها در روز 10 بهمن ماه خاتمه می‌یابد.

دهبانی اضافه کرد: قیمت هر قطعه بلیت تکی 8 هزار تومان و قیمت فروش بسته‌ای بلیت با تخفیف 6 هزار تومان تعیین شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=214127
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما