دوشنبه 4 بهمن 1395 - 1:44

علت تنش درجلسه کسبه ساختمان پلاسکو/ ادعایی عجیب علیه برادر رئیس جمهور/ ماجرای پرسیدن یک سوال ۵۰ میلیون تومانی از اژه‌ای/ انتقاد تند مشاور فرمانده سپاه به علی مطهری/ پیام نتانیاهو، به مردم ایران!

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد .

واردات 220 تن اره دستی به کشور

براساس آمار گمرک در 9 ماهه نخست سال جاری بیش از 220 تن انواع اره دستی وارد کشور شده است. براساس واردات این حجم اره از کشورهای مختلف جهان، 570 هزار و 307 دلار، ارز از کشور خارج شده است. لازم به ذکر است که ارزش ریالی این میزان واردات، بیش از 17 میلیارد ریال در آمار گمرک به ثبت رسیده است. گفتنی است اره دستی از کشورهای اسپانیا، امارات متحده عربی، تایوان، چین، هند، ترکیه، جمهوری کره، ژاپن، سوئیس و هند وارد ایران شده و در این بین چین بزرگترین صادر کننده اره دستی به کشور بوده است. میزان این خبر را منتشر کرد.

برجام از دیدگاه آیت‌الله مکارم شیرازی

برجام کار خوبی بود که صورت گرفت و عده‌ای زحمت کشیدند، اما نباید همه سرنوشت کشور را به برجام گره بزنیم، نباید خیال کنیم همه سرنوشت ما به برجام گره خورده است. اگر مسئله اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار دهیم و به توان داخل تکیه کنیم، در صورتی که آمریکایی‌ها برجام را پاره کنند ما همچنان روی پای خود می‌ایستیم. عصر ایران این خبر را منتشر کرد.

جعبه سیاه فساد نفتی حکم اعدام زنجانی را می‌شکند!

این روزها خبر دستگیری فردی مطرح شده و دادستان تهران آن را جعبه سیاه پرونده فساد نفتی لقب داده است حال باید دید اجرای حکم بابک زنجانی بعد از خواندن اطلاعات این جعبه سیاه به تعویق می‌افتد و این حکم شکسته می‌شود یا خیر؟ کوهپایه‌زاده وکیل بابک زنجانی در این باره گفته است: حداقل به عنوان کسی که از محتویات پرونده مطلع هستم می‌دانم که سرنوشت این دو حکم با هم عجین است و اظهارات متهم جدید پرونده در حکم موکل تأثیرگذار خواهد بود در هر صورت تا زمانی که حکم قطعی راجع این فرد صادر نشود نمی‌توان نظر قطعی داد. دانا این خبر را منتشر کرد.

درصورت تمایل روحانی، وی گزینه اصلاح طلبان خواهد بود

محمدعلی نجفی گفت: امیدواریم آقای روحانی تصمیم نهایی برای حضور در انتخابات سال آینده را در زمان مناسب اعلام کنند و در آن صورت قطعا ایشان نامزد اصلاح طلبان خواهد بود. مشاور رییس جمهور ارزیابی شرایط کشور و تحولات آینده را در فرایند این تصمیم، مهم ارزیابی کرد و گفت: به نظر من ضروری است که آقای روحانی کارهای خوب و ناتمام را به نتیجه برساند؛ زیرا نتایج تکمیلی اقدامات اساسی و کلان دولت تدبیر و امید در دور بعد ظاهر خواهد شد.

روش احمدی نژاد برای مهم شدن!

پرویز کاظمی وزیر رفاه دولت نهم در گفت وگو با روزنامه آرمان،گفت:وقتی به عنوان وزیر رفاه در کابینه حضور داشتم، قرار شد اعضای کابینه خدمت مقام ‌‌معظم رهبری برسیم. به همین دلیل همه وزرا و مسئولان در‌حیاط منتظر بودیم که آیت‌ا… هاشمی هم تشریف آوردند و رفتند روی یک نیمکت نشستند. پس از مدتی آقای احمدی‌نژاد وارد حیاط شدند و به دلیل اینکه جای دیگری برای نشستن نبود، مجبور شدند کنار آیت‌ا… هاشمی روی همان نیمکت بنشینند. با این وجود هنگامی که ایشان خواستند بنشینند، پشت خود را به آیت‌ا… هاشمی کردند و نشستند. در این زمان بسیاری از مسئولان دولت از این حرکت آقای احمدی‌نژاد ناراحت شدند، اما به روی خود نیاوردند. در جلسات دولت نام آیت‌ا… هاشمی را به زبان نمی‌آوردند و به جای آن عنوان می‌کردند: «این آقا». مشخص نبود احمدی‌نژاد چه کینه‌ای از آیت‌ا… هاشمی دارد و به چه دلیل این رفتارهای نامناسب را انجام می‌داد. مساله دیگری که تاکنون رسانه‌ای نشده است، این بود که آقای احمدی‌نژاد به صورت رسمی همه وزرا را از ارائه گزارش به مجمع تشخیص مصلحت نظام منع کرده بود و اجازه نمی‌داد هیچ کدام از وزرا به مجمع رفت‌و‌آمد کنند. وضعیت به شکلی شده بود که اگر مجمع تشخیص مصلحت نیز از وزرا برای ارائه گزارش دعوت می‌کرد، رئیس جمهور مانع می‌شدند و اجازه چنین کاری را نمی‌دادند.احمدی‌نژاد می‌خواست با «کل‌کل» کردن با آیت‌ا… هاشمی خود را بزرگ جلوه بدهد.

تنش درجلسه کسبه ساختمان پلاسکو

جلسه مالکین و کسبه ساختمان پلاسکو که در حسینیه فاطمه زهرا برگزار شد، پس از چند دقیقه به دلیل فریادهای پی در پی کسبه با اخلال مواجه شد.کسبه فریاد می‌زنند زندگی ما رفته است و چرا بنیاد مستضعفان پاسخگوی ما نیست؟ آنها به این مساله اعتراض دارند که چرا رئیس بنیاد مستضعفان در جلسه حضور ندارد تا تمام مطالبات ما در این جلسه بیان شود.گفتنی است که سخنان علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف، مبنی بر آرام شدن کسبه برای ادامه جلسه نیز تاثیری در ایجاد آرامش نداشته است. ایلنا این خبر را منتشر کرد.

گزینه نظامی علیه ایران حرف مفت است

محسن رفیقدوست گفت: اگر امروز می‌بینیم که گزینه نظامی علیه ایران یک حرف مفت و بی‌اساس است به خاطر نتایج آن شش سالی است که از فتح خرمشهر تا پذیرش قطعنامه وجود داشت. از نظر امکانات امروز در پیچیده‌ترین سلاح‌ها بسیار پیشرفته هستیم و نقش آقای هاشمی رفسنجانی در این پیشرفت‌ها غیر قابل انکار است. در این سال‌ها خیلی به این مرد ظلم و بی‌وفایی شد ولی هر بار که او را می‌دیدیم با لبخند می‌گفت خدا از سر تقصیراتشان بگذرد.خبر آنلاین این خبر را منتشر کرد.

پیام نتانیاهو، به مردم ایران!

من درباره رژیم ایران زیاد صحبت کرده‌ام اما درباره مردم ایران به اندازه کافی سخن نگفته‌ام …امیدوارم این پیام به تمام ایرانی‌ها، اعم از پیر و جوان، دین‌دار و سکولار و زن و مرد برسد. از اینکه مردم باید برای ورود به اینترنت و دیدن این پیام ویدئویی از وی‌پی‌ان و فیلترشکن استفاده کنند، متأسفم. هرگز ندا آقا سلطان زیبا را فراموش نمی‌کنم. حکومت ایران تلاش می‌کند بین ما و شما دشمنی تزریق کند. ما [اسرائیل] دوست شما هستیم نه دشمنتان. ما همیشه بین مردم ایران و رژیم ایران تفاوت قائل شده‌ایم… امیدوارم روزی برسد که مردم ایران و اسرائیل آزادانه یکدیگر را در تهران و اصفهان و تل‌آویو و اورشلیم (بیت المقدس) دیدار کنند. مشرق این خبر را منتشر کرد.

قلیان، عامل مثبت شدن دوپینگ ملی‌پوش فوتسال!

دکتر غلامرضا نوروزی دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ دیروز از مثبت اعلام شدن نمونه دوپینگ یک فوتسالیست ملی پوش خبر داد. ماده ممنوعه‌ای که توسط این بازیکن مصرف شده در نمونه A وجود داشته و در حال حاضر وی از فعالیت در لیگ برتر ممنوع شده تا پاسخ آزمایش‌های نمونهB نیز مشخص شود.این ملی پوش فوتسال اما بعد از اعلام مثبت شدن دوپینگش دفاع جالبی از خود کرده است. او در ابتدا مصرف هر گونه ماده ممنوعه‌ای را رد کرده و گفته قبل از بازی قلیان کشیده و این ماده ممکن است در قلیانش ریخته شده باشد. دلیلی که می‌تواند عذر بدتر از گناه بوده و حتی ممکن است مجازات و عواقب سخت‌تری را برای این ملی پوش به همراه داشته باشد.

کنایه تلگرامی یک چهره اصلاح‌طلب به نتانیاهو

یک فعال سیاسی به پیام نتانیاهو برای مردم ایران واکنش نشان داد.محمدعلی ابطحی در کانال تلگرامی خود نوشت:آقای نتانیاهو با استقرار آقای ترامپ بوی کباب شنیده و پیام با ترجمه فارسی برای ایرانیان فرستاده است. در طول سالهای حکومت او، هروقت در مورد ایران حرف زده است و طرحی ارایه کرده است، فقط در جهت ایجاد مانع برای توسعه ایران بوده است و دشمنی مستقیم با مردم ایران.در مقابل همیشه توطئه ها و سخنان نتانیاهو قویترین عامل وحدت مردم ایران بوده است. یقین دارم ترامپ هم با همه عجیب بودنش، آن قدرعجیب نیست که گول نتانیاهو را بخورد.

اظهارات علی مطهری درباره پیگیری حادثه پلاسکو توسط مجلس

نایب رییس مجلس شورای اسلامی از جلسه‌ امروز مجمع نمایندگان در رابطه با حادثه پلاسکو خبر داد.علی مطهری در حاشیه مراسم ختم مادر الیاس حضرتی در مورد اقدامات نمایندگان تهران برای پیگیری مساله پلاسکو گفت: مجمع نمایندگان تهران امروز راجع به این مساله جلسه دارد.وی افزود: اظهارنظر راجع این مساله را موکول به بعد اتمام امدادرسانی می‌کنیم و اول باید گزارش‌های مربوطه را مطالعه کنیم.

توضیح اژه ای درباره پرونده احمدی‌نژاد

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه یکی از ایرادات به قوه قضائیه بحث اطاله دادرسی و به عنوان مثال پرونده آقای احمدی‌نژاد در زمان انتخاب وی به عنوان رئیس‌جمهور مبنی بر تخلف 12 هزار میلیاردی هنوز رسیدگی نشده و به سرانجام نرسیده، گفت: اینکه مردم به طول کشیدن پرونده‌ها در دستگاه قضایی اشکال دارند، مورد قبول است اما مطلبی که شما گفتید جزء این مصداق نیست. این مطلب به فرض اینکه درست باشد مربوط به دیوان محاسبات است.

یک میلیون تومان ؛ ۶۰۰ هزار تومان شده است

محسن صفایی فراهانی افزود: اما درمجموع کسب‌و‌کار داخلی کشور هنوز به رونق نیفتاده است. امروز که صحبت می‌کنیم درست یک سال است که مشکلات تحریم روی کاغذ حل شده و توانسته سایه‌اش از کشور برداشته شود، ولی تا زمانی که بخواهد آثار ملموس به جا بگذارد و به قول عامیانه، آثار آن را سر سفره مردم ببینیم، از ابتدا هم مشخص بود این موضوع در یک سال محقق نمی‌شود.وی اضافه کرد: درست است بیشتر وعده‌هایی که دولت داده، امروزه به آنها جامه عمل پوشانده نشده است، اما همان روزی هم که روحانی وعده می‌داد، فکر می‌کنم بر این اساس قول می‌داد و همه تلاش خود را می‌کند تا وعده‌هایش عملیاتی شود، چراکه همان روز هم می‌دانست بسیاری از مواردی که از آن سخن می‌گوید، اختیارش را ندارد.آنچه امروز مردم را مستأصل و سفره مردم را خالی کرده، پایین‌آمدن شدید ارزش پول ملی است. کارگری که سه سال پیش ماهی یک ‌میلیون تومان می‌گرفته، اگر امروز هم همان یک میلیون تومان را بگیرد، قدرت خریدش کمتر از ٦٠٠هزار تومان است؛ یعنی قدرت خرید پایین آمده است. مردم عموما به این مسئله توجه نمی‌کنند که سقوط ارزش پول چه مشکل بزرگی است.این مطلب در شرق منتشر شده است.

آیات معناداری از قرآن که برای ترامپ قرائت شد

محمد مجید” به نمایندگی از مسلمانان آمریکا در مراسم دعا به مناسبت آغاز به کار دونالد ترامپ شرکت کرد و قرآن خواند.آیاتی که این نماینده مسلمانان آمریکا برای دونالد ترامپ خواند، آیاتی درباره برابری انسان‌ها بود که با توجه به مواضع نژادپرستانه ترامپ درباره مسلمانان و مردان و زنان انتخابی جالب و هوشمندانه بود.

این آیات را به همراه ترجمه آن می‌توانید در زیر بخوانید:

یَا أَیُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاکُمْ مِنْ ذَکَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاکُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاکُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِیمٌ خَبِیرٌ ﴿۱۳ (سوره روم)

اى مردم ما شما را از مرد و زنى آفریدیم و شما را ملت ملت و قبیله قبیله گردانیدیم تا با یکدیگر شناسایى متقابل حاصل کنید در حقیقت ارجمندترین شما نزد خدا پرهیزگارترین شماست بى‏ تردید خداوند داناى آگاه است (۱۳)

وَمِنْ آیَاتِهِ خَلْقُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَاخْتِلَافُ أَلْسِنَتِکُمْ وَأَلْوَانِکُمْ إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِلْعَالِمِینَ ﴿۲۲ (سوره حجرات)

و از نشانه‏ هاى [قدرت] او آفرینش آسمانها و زمین و اختلاف زبانهاى شما و رنگهاى شماست قطعا در این [امر نیز] براى دانشوران نشانه‏ هایى است (

۲۲)

ماجرای پرسیدن یک سوال ۵۰ میلیون تومانی از اژه‌ای

سخنگوی قوه قضاییه با به نقد کشیدن سوال یکی از رسانه‌ها گفت: شما حق ندارید هر سوالی را بپرسید و این سوالی نیز که پرسیدید شنیده‌ام که عنوان شده است هر کس از من بپرسد ۵۰ میلیون تومان دریافت می‌کند.حجةالاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در ادامه یکصد و هفتمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی براینکه عنوان شده 10 لباس شخصی در خیابان شریعتی وارد یک واحد آموزشی می‌شوند و مدیرعامل و مدرس آن را دستگیر و لباس برسر آنها می‌کنند و کلت برسرآنها گذاشته و آنها را مجبور می‌کنند که اعتراف کنند عنوان کرد: این سوال را یکی از افرادی که بعضی وقت‌ها در این نشست‌ها حضور پیدا می‌کند به من اطلاع داد که به او پیشنهاد شده است که اگر چنین سوالی را از اژه‌ای بپرسید 50 میلیون تومان دریافت می‌کند خدا کند که شما جزو آن افرادی نباشید که این 50 میلیون تومان را بگیرید.وی گفت: اصلا مگر شما آنجا بودید و می‌دانید که چنین اتفاقی افتاده است. آیا مگر می‌دانید اصلا آنها حکم داشتند یا نداشتند آیا مگر می‌دانید که افراد تفهیم اتهام شدند یا نشدند؟ در حالی که شما یک چیزی را شنیدید و ندیدید و اصلاً درست نیست چنین سوالهایی مطرح شود.سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه به هر حال رسانه خود باید احترامی برای خود قائل شود و هر سوالی را نپرسد و مثل همان مثل گندم نخوردیم ولی دست مردم دیدیم است، گفت: این سوال شما کاملا کذب است.محسنی اژه ای با خطاب قراردادن خبرنگار مربوطه پرسید این سوال را چه کسی به شما گفته است که از من بپرسید و وقتی خبرنگار عنوان کرد مدیرمسئول چنین دستوری داده است ادامه داد: جلسه بعد حتماً بگویید با شما مدیرمسئولتان هم بیاید کما اینکه به دادستان می‌گویم حتما این مسئله را دنبال کند. شاید آن مدیرمسئولتان پیشنهاد 50 میلیون تومانی دریافت کرده که چنین سوالی از من بپرسید.

دستگیری پلیس تقلبی در حین عملیات آواربرداری پلاسکو

فردی که با لباس مبدل پلیس وارد محوطه امدادرسانی و آواربرداری از ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری اسلامی شده بود، توسط ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شد. فردی که با لباس مبدل پلیس وارد محوطه امدادرسانی و آواربرداری از ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری اسلامی شده بود، توسط ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شد. همچنین یکی از کامیون‌های حمل ضایعات و آوار ساختمان پلاسکو، روز جمعه از مسیر اصلی منحرف و به سمت کهریزک رفته بود که توسط ماموران انتظامی هدایت شد.تسنیم این خبر را منتشر کرد.

رئیس آتش‌نشانی باید آتش‌نشان باشد

مسجد جامعی با اشاره به حادثه ریزش آوار پلاسکو با بیان اینکه کار آتش نشانان بسیار دقیق و عملیاتی است، تصریح کرد: متاسفانه دو مدیر قبلی آتش نشانی، سوابق مثبت و درخشانی در امر فعالیت‌های مدیریتی دارند اما سابقه آتش نشانی ندارند. وی با بیان اینکه باید سلسله مراتب مدیریتی در آتش نشانی مورد توجه ویژه قرار گیرد گفت: آتش نشانی یک کار تخصصی به مانند پزشکی است و با جان و سلامت مردم سر و کار دارد. بر همین اساس باید سلسله مراتب انتخاب مدیرعامل آتش نشانی مورد توجه قرار گیرد. وی افزود: وقتی انتخابی بر اساس سلسله مراتب باشد و زبده‌ترین فرد انتخاب شود دیگر هیچ مقام و مدیر ارشدی نمی‌تواند دستور دهد و فرمانده را هر وقت که خواست تغییر دهد.ایسنا این خبر را منتشر کرد.

انتقاد تند مشاور فرمانده سپاه به علی مطهری

حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه در واکنش به اظهارات علی مطهری درباره رزمایش موشکی، این بیانات نائب رئیس‌مجلس را «غیرمعقول» توصیف کرد و گفت: آقای علی‌ مطهری که سخن از موقع‌شناسی می‌‌گوید آنقدر زمان‌شناس است که در طول هشت سال جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه ایران حاضر به حضور در جبهه‌ها برای دفاع از دین و وطن و ناموس ایران نشد!تیسنیم این خبر را منتشر کرد.

صحبت هاي آيت الله علم الهدي در خصوص ريزش ساختمان پلاسكو تكذيب شد

به گزارش سایت آیت الله علم الهدی، از صبح امروز دروغ عجیب و غیر قابل باوری در فضای مجازی علی الخصوص تلگرام در حال انتشار است مبنی بر اظهار نظر آیت الله علم الهدی در خصوص حادثه اسفبار ریزش ساختمان پلاسکو تهران که به جانباختن تنی چند از ایثارگران آتشنشان انجامید. و در آن علت این حادثه را از قول آیت الله علم الهدی بی حجابی زنان تهرانی عنوان کرده اند!!!

دروغ را هرچه بزرگتر بگی باورپذیرتر است”جالب این است این دروغ همزمان با خطبه های نماز جمعه منتشر می شود تا برای مخاطب باورپذیر تر باشد.

چرا افرادی میلیون‌ها دلار از صرافی‌ها ارز می‌خرند؟

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور ظهر امروز در مراسم اعطای تندیس و نشان امین‌الضرب به کارآفرینان برتر که در محل تئاتر وحدت برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: برخی به این صرافی‌ها مراجعه می‌کنند و ارزهایی می‌خرند که واقعاً انسان متحیر است؛ اینکه کسی چند میلیون دلار اسکناس ارز خرید می‌کند، این ارز را می‌خواهد چکار کند؟! جز اینکه یک تقاضایی ایجاد می‌کند و قیمت را بالا می‌برند و معلوم نیست این ارزی که خریداری کرده را می‌خواهد نگه دارد در خانه‌اش و یا می‌خواهد به کشور همسایه ببرد، کالای قاچاق وارد کند. بنده براساس آن بخش‌نامه‌ای که نوشتم گفته‌ام بانک مرکزی تا اسفند ماه فرصت دارد که صرافی‌ها را ساماندهی کند و مشخص کند که صرافی چه کاری انجام می‌دهد. سپس کسی که می‌خواهد به صرافی‌ مراجعه کند و ارز اینچنینی بخرد، اولاً معلوم شود ریالش را از کدام حساب پرداخت می‌کند و همچنین معلوم می‌شود که این فرد آدم معتبری است و حسابی دارد و از این حساب دارد پول ارز را پرداخت می‌کند و این ارز را می‌خواهد برای فعالیت اقتصادی بگیرد که انشاءالله تا اسفند ماه دوستانمان در بانک مرکزی این کار را انجام خواهند داد.

ادعایی عجیب علیه برادر رئیس جمهور

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به ارتباط دانیال‌زاده با حسین فریدون برادر رئیس جمهور، گفت: دانیال‌زاده چندی پیش یک واحد مسکونی را به ارزش 16 میلیارد تومان در میدان تجریش تهران به همسر حسین فریدون هدیه داده است.وی افزود: همچنین این فرد چکی را به مبلغ 250 میلیون تومان برای هزینه مراسم ختم مادر یکی از مسئولین دولتی پرداخت کرده است.نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دانیال‌زاده از بدهکاران بزرگ بانکی و از روزنه‌ها و خلاءهای قانونی برای سوءاستفاده‌های خود در این رابطه استفاده می‌کند.

تعیین تکلیف قیمت بنزین در سال ۹۶

تصمیم‌گیری درمورد سرنوشت درآمدهای حاصل از فروش بنزین، موضوع روز گذشته نشست کمیسیون تلفیق بودجه ۹۶ مجلس بود که با حضور وزیر نفت برگزار شد. نشستی که نتیجه آن افزایش سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی بود.به گزارش ایسنا، درحالی که طبق لایحه بودجه سال ۱۳۹۶ که اواسط آذرماه از سوی دولت تقدیم مجلس شد قیمت بنزین افزایش پیدا نمی کند، نشست روز گذشته کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۳۹۶، به تعیین تکلیف درآمدهای حاصل از فروش این فرآورده نفتی اختصاص یافت و طبق گفته محمد مهدی مفتح، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۶ مجلس در سال آینده ۵ درصد از قیمت فروش فرآورده‌های نفتی بدون افزایش قیمت بنزین برای مصرف کنندگان، به توسعه پالایشگاه‌ها اختصاص داده می شود.در این نشست که به بررسی درآمدهای نفتی اختصاص داشت، بیژن زنگنه، وزیر نفت کشورمان با حضور در کمیسیون گزارشی از مجموعه بازار نفت و پیش‌بینی قیمت‌ها به اعضای کمیسیون ارائه کرد و به گفته مفتح موضوعات پیش‌بینی قیمت نفت و دلار و تأثیرات آن در بودجه در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس نظر نمایندگان تلاش خواهد شد بودجه کشور به متغیرهای مذکور وابسته نباشد.

پیشنهاد برانکو برای نکشیدن سیگار و قلیان

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با گسترش فولاد که بعدازظهر امروز در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد، گفت: در چارچوب باشگاه پرسپولیس در این دو سال احدی را ندیده ام که سیگار بکشد. حالا اگر کسی در خانه اش سیگار می کشد را نمی دانم. راحت‌ترین کار این است که مصرف و فروش مواد دخانیات را ممنوع کنند و هیچکس نکشد. در اروپا هم یک اقدام بزرگ در این زمینه شروع شده است. اینها مسائلی است که با آموزش و فرهنگسازی برطرف می شود. داستان مواد مخدر جداست و در همه دنیا ممنوع است. این اتفاق بدی است که تمام دنیا با آن مبارزه می کنند.

تصويري منحصر به فرد از آيت الله هاشمي

علت تنش درجلسه کسبه ساختمان پلاسکو/ ادعایی عجیب علیه برادر رئیس جمهور/ ماجرای پرسیدن یک سوال ۵۰ میلیون تومانی از اژه‌ای/ انتقاد تند مشاور فرمانده سپاه به علی مطهری/ پیام نتانیاهو، به مردم ایران!
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=214085
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما