یکشنبه 3 بهمن 1395 - 23:51

استخدام 100 نفر در بیمارستان باشت

رضایی در خصوص نحوه پذیرش این تعداد نیرو گفت: این تعداد پرسنل از طریق آزمون کشوری سازمان سنجش، مصاحبه و گزینش جذب خواهند شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت از جذب 100 نفر نیروی جدید در بیمارستان 32 تختخوابی باشت خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، کریم رضایی با بیان اینکه، مساحت این طرح ملی را سه هزار و 700 مترمربع است، گفت: هم اکنون بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان باشت با اعتباری بیش از 140 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی با پیشرفت 80 درصدی در حال اجرا است که امیدواریم تا خرداد ماه 96 به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: این بیمارستان شامل بخش های جراحی، زایمان، سونوگرافی، داخلی، اورژانس و دیالیز است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت با اشاره به اینکه، برای تأمین نیروی انسانی این بیمارستان تازه تأسیس به 100 نفر پرسنل نیازمند هستیم، افزود: پزشکی، کارشناس پرستاری، کارشناس مامایی، بیهوشی، اتاق عمل، رادیولوژی و نیروهای خدماتی از جمله رشته هایی است که در این بیمارستان جذب خواهند شد.

رضایی در خصوص نحوه پذیرش این تعداد نیرو گفت: این تعداد پرسنل از طریق آزمون کشوری سازمان سنجش، مصاحبه و گزینش جذب خواهند شد.

وی گفت: با راه‌اندازی بیمارستان 32 تختخوابی باشت بیش از 70 درصد از بیماران این شهرستان دیگر نیازی به مراجعه به شهرستان‌های مجاور را ندارند.

مدیر بهداشت و درمان شهرستان باشت افزود: در حال حاضر 4 مرکز سلامت و یک کلنیک تخصصی در این شهرستان فعالیت دارند و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

رضایی گفت: گام های بسیار خوبی از آغاز بکار دولت تدبیر و امید تاکنون برای جذب پزشکان متخصص و عمومی در باشت برداشته شده و هم اینک بیش از 23 پزشک متخصص و 10 پزشک عمومی در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

وی در پایان از فعالیت 3 پایگاه اورژانس و 28 خانه بهداشت نیز در شهرستان باشت خبر داد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=214082
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما