شنبه 2 بهمن 1395 - 23:58

همدردی شهروندان دهدشت با آتش‌نشانان پلاسکو

مسؤولان و مردم دهدشت با اقدام‌هایی از قبیل روشن کردن شمع و اهدای گل یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو را گرامی داشتند.

به گزارش بویر نیوز، حادثه دلخراش پلاسکو و شهادت تعدادی از آتش‌نشانان خدوم و فداکار مایه تأثر و تأسف فراوان همه ملت ایران شده و آنها را به سوگ نشاند.

از لحظه وقوع این حادثه صفحه‌های شبکه مجازی و گروه‌های اجتماعی در انحصار پلاسکو و واقعه دلسوز فرشتگان نجاتی است که دل به آتش زدند و برای نجات مردم  خود را فدا نمودند.

شهروندان دهدشت امشب با حضور در ایستگاه آتش نشانی و میدان مرکزی این شهر با آتش نشانان و خانواده‌های داغدار آنها همدردی کردند.

فرماندار،مدیران و اقشار مردم با حضور در ایستگاه آتش نشانی  دهدشت ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای این حادثه و قرائت فاتحه برای شادی روحشان،با روشن کردن شمع برای نجات محبوس شدگان در زیر آوار دعا کردند.

مردم دهدشت همزمان با سراسر کشور به پاس این فداکاری و جانفشانی به جمع آتش نشانان رفتند و با ابراز همدردی یاد و خاطره قهرمانان ایستاده در غبار پلاسکو را گرامی داشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم هم چنین به مشکلات ایستگا های آتش نشانی دهدشت اشاره و خواستار توجه و اقدام عاجل از سوی مسؤولان برای تأمین امکانات و تجهیزات ایستگاه‌های آتش نشانی این شهر شدند.

مرکز شهر اما شاهد مراسم متفاوتی بود که برای شهدای آتش نشان برگزار شده بود.

گروه فرهنگی بلاد شاپور در میدان مرکزی دهدشت با برپایی حجله دامادی به یاد جان باختگان حادثه پلاسکو به سوگ نشستند.

اعضای این مؤسسه مردم نهاد حماسه‌ای که آتش نشانان با شهامت و فداکاری خلق کردند را ارج نهادند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=213991
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما