دوشنبه 9 بهمن 1391 - 12:22

ساقي متادون و ترامادول در ياسوج دستگير شد

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: فرمانده انتظامي شهرستان بويراحمد مرکز استان کهگيلويه و بويراحمد از دستگيري فروشنده اصلي قرص هاي ترامادول و متادون در ياسوج مرکز شهرستان بويراحمد خبر داد.

سرهنگ علي کاشاني در مصاحبه با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني پليس با اعلام خبر فوق گفت: اكيپ هاي پليس اين فرماندهي، در حين گشتهاي هدفمند پليسي، به رفتار فردي به هويت معلوم در محل اورژانس قديم شهر ياسوج با يك ساك دستي مشکوک شده و وي را به دقت بازرسي نمودند.

فرمانده انتظامي شهرستان بويراحمد افزود: مأموران کلانتري 12 شهر ياسوج با رعايت نكات ايمني، ساک دستي فرد موصوف را مورد بازرسي قرار داده و بيش از 270 عدد قرص متادون و ترامادول و چندين شيشه شربت متادون کشف و ضبط کردند.

سرهنگ علي کاشاني در پايان با اعلام اينکه متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد، از شهروندان ياسوجي خواست، در صورت علم و آگاهي از هرگونه ناهنجاري در جامعه، مراتب را در اسرع وقت به مركز فوريتهاي پليسي 110 اطلاع داده و پليس را در انجام هرچه بهتر وظايف ياري نمايند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=21394
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. f گفت:

    چه فايده صبا آزاد ايابو

  2. ليلا گفت:

    عالی پور اولین قربانی قانون ممنوعیت دوشغله‌ها در استان
    http://ilnews.ir/2851_عالی-پور-اولین-قربانی-قانون-ممنوعیت-دو.html

  3. کلاغ نیوز گفت:

    اي روزگار خراب

  4. رضا گفت:

    اي آگاهي، اي نيروي انتظامي اين بزهکاران را آزاد نکنيد. بابا هزاران دزد و قاتل ميشناسم که امدن مرخصي و بعد همينطوري مثل نقل و نبات مرخصيشون رو تمديد ميکنيد. تورو خدا آزادشون نکنيد…

  5. رهگذر گفت:

    طوری گفتید ساقیمتادون و…. را گرفتیدفکر کردم الان حرف از 10000 قرص 300 شیشه شربت میزنید اگر دنبال این تعداد قرص میگردید خدایی پشت هتل ارم بغل نانوایی توی سنگهای بغل نانوایی را بگردید این تعداد را براحتی پیدا میکنید این جماعت قرص فروش خون ساکنین این قسمت را کثیف کرده اند وتا کنون برخورد درست وحسابی با انان نشده

  6. یاک گفت:

    با عرض خسته نباشید خدمت نیروی محترم انتظامی .
    من این خبر رو در چندین سایت خواندم ، ولی 270 قرص میشه 27 بسته … برخورد با توزیع کنندگان و مصرف کنندگان خرده پا چیزی مثل رفع تکلیف . و تنها چنین افرادی به سمت مصرف مواد دیگر گرایش پیدا میکنن.

دیدگاه شما