چهارشنبه 29 دی 1395 - 23:54

ادعای سنگین عدل هاشمی پور علیه اصولگرایان، اصلاح طلبان و اعتدالیون!/ دو وعده بزرگ نماینده کهگیلویه به مردم/ تلفن چی نیستم!

گروه سیاسی – نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معدن فسفات چرام گفت: هر چیزی حساب و کتابی دارد، مطمئن باشید این معدن با توکل بر خداوند متعال نتیجه خواهد داد.

به گزارش «بویر نیوز»، عدل هاشمی‌پور عصر امروز در جمع مدیران چرام با بیان اینکه برخی می‌گویند من تلفن جواب نمی‌دهم، اظهار کرد: من برای مخابرات‌چی و اپراتور نیامده‌ام، بلکه برای کارهای بزرگ آمده‌ام که نتیجه آن را هم خواهید دید و همه اینها به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

https://boyernews.com/wp-content/uploads/%D8%B9%D8%AF%D9%84-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B1-332.jpg

نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این مطلب که خدمت باید بدون منت، ریا و غرور باشد و ما از ریا و غرور فراری هستیم، عنوان داشت: در بحث گرفتن مجوز برای تخصیص مارون، این همه حمله‌هایی که در 7 ماه اخیر به ما شد چه کسی از ما دفاع کرد؟ کدام یک از نخبگان سیاسی و فرهنگی مقاله و بیانیه دادند که باید سهم خود را از مارون بگیریم.

وی با اشاره به این مطلب که به جای اهمیت دادن به مباحث حاشیه‌ای که درون خودمان برای همدیگر درست می‌کنیم یک درصد برای رفع مسائل خود کمک کنیم، گفت: توجه دارید که کنارتان سرمایه اصلی دارد از دست می‌رود آنوقت فقط به مقاله و بیانیه و کامنت گذاشتن پرداخته‌اید.

هاشمی‌پور در ادامه، ابراز کرد: مردم چرام نگرانی برای آب مارون نداشته باشند کارهای مطالعاتی در حال انجام هست و در سال آینده در بودجه قرار خواهد گرفت.

این مسؤول در ادامه به معدن فسفات چرام اشاره کرد و گفت: همه می‌دانیم که معدن فسفات چرام بحثی 40 ساله دارد، من در تعجبم که چرا عده‌ای اینقدر عجولند که در همین 7 ماه توقع دارند این معدن راه اندازی شود.

وی با طرح این سوال که حداقل نباید این معدن 40 ساله،یک سال مطالعه و بررسی شود، خاطرنشان کرد: شرکت آیرما 6 سال پشت این طرح بود اما من متوجه شدم که تمام مطالعات پروژه همراه با انصراف این شرکت منتقل شد.

هاشمی‌پور، ادامه داد: سه جلسه با مدیرعامل این شرکت در سازمان اقتصادی کوثر گذاشته شد و حتی تقاضای همکاری با این سازمان را به مدیرعامل شرکت آیرما دادیم اما این شرکت حتی برای دادن مطالعات صورت گرفته، خسارت از آنها خواست.

وی، متذکر شد: هر چیزی حساب و کتابی دارد بنابراین بنده پیگیری‌های خود را انجام می‌دهم، مطمئن باشید این معدن با توکل بر خداوند متعال نتیجه خواهد داد و در صورت تعطیلی آن، بنده اعلام خواهم کرد.

آغاز عملیات اجرایی کارخانه سیمان سپوی دهدشت از اول اسفند

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس گفت: عملیات پروژه کارخانه سیمان سپوی دهدشت که غیرممکن توصیف شده بود اول اسفند سال جاری آغاز خواهد شد.

عدل هاشمی‌پور امشب در شورای اداری شهرستان به مشکلات و وضعیت موجود اشاره و با بیان اینکه امروز نه اصولگرا و اصلاح طلب و نه تدبیر و امید در این استان جواب نداده است اظهار داشت: خدمات انقلاب و مسؤولان نظام بر کسی پوشیده نیست اما این سؤوال که این همه بیکاری چرا در این استان وجود دارد جای سؤوال است.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس افزود: جامعه‌ای که این وضعیت را دارد جناح‌بندی سیاسی برای چیست؟ و چه دردی را دوا می‌کند.

وی از همراهی  فرماندار شهرستان کهگیلویه در پیگیری پروژه‌های عمرانی تشکر کرد و گفت: تعدادی از پروژه‌ها براساس برنامه زمانبندی تعریف شده در حال کار است و از حالت راکد بودن خارج شده است.

هاشمی‌پور با بیان اینکه جاده دیشموک به قلعه رئیسی و قلعه رئیسی به پاتاوه پروژه ملی شده است افزود: اعتبار مورد نیاز این پروژه از توان استان خارج بود،بیش از 20 میلیون متر مکعب عملیات خاکی دارد و ابنیه و دستگاه‌های خاص باید بکار گرفته شود.

وی تونل خائیز را از دیگر پروژه‌های ملی و متصل به جاده پاتاوه به دهدشت برشمرد و تصریح کرد: به محض بهره‌برداری از جاده پاتاوه عملیات این تونل شروع خواهد شد.

نماینده مردم کهگیلویه افزود: راه‌اندازی این جاده 28 کیلومتر مسیر ما را به بهبهان کوتاه‌تر می‌کند.

وی از اختصاص 60 میلیارد تومان اعتبار برای تأمین آب شرب چهار شهر حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: مناقصه طرح آبرسانی به زودی برگزار می‌شود.

هاشمی‌پور با بیان اینکه فعال شدن برخی از پروژه‌های کهگیلویه برای عده‌ای افسانه بود و همواره از غیرممکن بودن فعال شدن این پروژه‌ها سخن می گفتند افزود: با استعانت از خداوند متعال اجرای عملیات پروژه‌هایی از قبیل پتروشیمی آغاز و تکلیف دیگر پروژه‌ها نیز به زودی تعیین خواهد شد.

وی افزود: عملیات اجرای کارخانه سیمان سپوی دهدشت که غیرممکن توصیف شده بود اوایل اسفند سال جاری آغاز می‌شود.

به گفته هاشمی‌پور سیمان سپو با تغییر محصول از سیمان سیاه به سفید قرار است با همان پیمانکار سابق آغاز به کار کند و دو سال و نیم برای بهره‌برداری این پروژه تعریف شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=213664
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. گمنام گفت:

    مردم فریب این حرفای شما را نمیخورند ماهیتت برای همه رو شده برو خودت گول بزن

  2. سامان از لنده گفت:

    با عرض سلام و ادب
     آقای هاشمی اونهایی که تماس جواب میدن مخابرات چی نیستن اینا همزمان که کار بزرگ انجام میدن با تماس هم برخی مشکلات را حل میکنند بعد از طرفی دوست عزیز یادتان باشه چه وعده هایی به این دوستان دادین که مرتب تماس میگیرن و بی پاسخ میمونن…شما قبل از رسیدن به کرسی مجلس خیلی وعده دادین به این دوستان و حالا بدقولی کردن و جواب ندادن کار درستی نیست.
    با تشکر

  3. سامان از ماهشهر گفت:

    دوست عزیز خودت قول دادی که مردم تماس میگیرن 

  4. ناشناس گفت:

    من مخالفت بودم تو این انتخابات، از نظر فکری هم با شما اختلاف سلیقه دارم. چون راست سنتی و جبهه پایداری تو شهرستان من گند زدند. ولی اگه این سه طرح را راه اندازی بکنی با وجود اینکه تفکر سیاسی ما اختلاف زیاد داره از تو حمایت خواهم کرد. چون اعتقاد دارم هر کسی که خوب کار بکنه و خوش قول باشه باید ازش حمایت کرد. حتی شده مخالف من باشه

  5. هم استانی گفت:

    با سلام اگر این حرفهای که شما دارید می زنید درست از آب در آمد انصافا جای تقدیر تشکر دارد ضمن اینکه ما این فرمایشات جنابعالی را به فال نیک می گیریم هم اکنون از زحمات شما تقدیرو تشکر می کنم بینی وبینالله من این دور به شما رای ندادم اما اگر این دستورات شما به ثمر نشت انصافا تغییر مسیر می دهم

  6. هم وطن گفت:

    صد یاد حاج آقا بزرگوار و حاج آقا موحد به خیر که اینهمه خدمات عمومی را به مردم ارائه دادند و هیچگاه در یک رسانه ای هم مطرح نکردند

  7. جک گفت:

    اینها مثل همان طنزی که می گفت چرا گچساان به دریا راه نداشته باشد

  8. ناشناس گفت:

    نماینده بهبهون که داغون کردت،گفته هیچ کس حق نداره غیربومی در پالایشگاه بهبهان بکارگرفته شود ، یعنی فقط بهبهانی استخدام شود ،  لر اصلا 
    نماینده گچساران هم که سی خوش سی شهرش نیرو ایگیره امتیاز استخدام ایاره
    نمایند یاسیج که نماینده مرکز استان هسی که همه  چی دسشه البته غیرازمدیرکلها
    ده چی سی نماینده دهدشت نیمونه 

  9. تنگ پیرزال گفت:

    در دوره هاشمی پور کهگیلویه بزرگ حتما پسرفت خواهد کرد و متاسفانه ایشون با سواد در حد پیمانکاری هیچ کار بزرگی ازش ساخته نیست.

دیدگاه شما