چهارشنبه 29 دی 1395 - 23:33

برخورد قاطع دادستان کهگیلویه و بویراحمد با باغ‌‌های تفریحی و تالارهای متخلف

دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر کسی توانایی مدیریت ایجاد نظم و امنیت در باغ‌های تفریحی و تالارها در استان را ندارد، کنار برود.

به گزارش «بویر نیوز»، با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، دادستان عمومی و انقلاب استان، برخی فرماندهان پلیس و همچنین صاحبان باغ‌ها و تالارهای تفریحی در استان کهگیلویه و بویراحمد نشست هم‌اندیشی برای اداره و مدیریت بهتر این اماکن برگزار شد که پس از ایراد پیشنهادات و انتقادات توسط مسؤولان و مدیران باغ‌ها و تالارها نوبت به دادستان رسید تا نقطه نظرات خود را در این خصوص اعلام کند.

139406240928573996085314

مهرداد کرمی در این نشست با بیان اینکه همه اقشار جامعه از جمله تالارداران و صاحبان باغ‌های تفریحی برای ما محترم هستند، اظهار کرد: من و شما و همه کسانی که در جامعه مسؤولیتی بر عهده داریم نمی‌توانیم از زیر بار مسوولیت خود شانه خالی کنیم.

این مقام ارشد قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کار در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر استان‌های دیگر باید آسان‌تر باشد چرا که در این استان همه صددردرصد شیعه بوده و در نسبت‌های فامیلی اکثرا به هم وابسته هستیم و به همین خاطر اتحاد در استان ما بستری برای موفقیت در سایر امور است.

مدعی‌العموم کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به وظایفی که مدیران و صاحبان این اماکن دارند افزود: از ابتدای برگزاری برنامه تا پایان آن مدیریت‌ها بر عهده صاحبان اماکن است و باید به وظیفه خود به خوبی عمل کنند تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

وی با بیان احترامی که نظام و حاکمیت برای اقشار مختلف قائل است افزود: با همه احترامی که برای شما مدیران تالارها و باغ‌ها داریم اما اگر مشکلی ایجاد شود و به فرض مثال درگیری در این اماکن ایجاد شود قبل از همه به سراغ شما خواهیم آمد.

داستان عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار کرد: مدیران تالارها باید جوابگوی هرگونه نزاع احتمالی، نوشیدن مشروبات الکلی، تیراندازی، بزهکاری و سایر اقدامات غیرقانونی و غیر شرعی باشند.

وی بسیاری از مشکلات را با مدیریت توانمند این اماکن قابل رفع دانست و گفت: از همین جا به همه کسانی که مدیریتی بر این اماکن دارند تأکید می‌کنیم که اگر کسی نمی‌تواند مدیریت منظم و قاطعی در باغ‌ها و تالارها داشته باشد کنار برود تا شاهد کارها و اقدامات غیرقانونی و مخل نظم در جامعه نباشیم و برای مردم مشکلی ایجاد نشود.

کرمی با تأکید بر اینکه صاحبان اماکن باید ابلاغیه‌های صادره از سوی مراجع نظامی و قضایی را جدی گرفته و به این ابلاغیه‌ها عمل کنند، افزود: در همه حال حمایت قضایی پشت سر حمایت انتظامی است.

این مسوول قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه نباید بدترین مکان به نماز اختصاص داده شود تصریح کرد: برکت از کار و زندگی ما هنگامی رخت بر می‌بندد که نسبت به موضوع مهمی مثل نماز اهمال کنیم و بدترین مکان را در تالارها و اماکن تفریحی و باغ‌ها به نماز اختصاص دهیم.

کرمی با هشدار به تالارها و اماکنی که برای خدمات‌دهی به مردم مجوز ندارند تصریح کرد: هیچ تالار و باغ بدون مجوزی در استان نباید فعالیت داشته باشد و در صورت گزارش چنین موضوعی برخورد لازم و قانونی صورت می‌گیرد.

وی هرگونه تیراندازی در تالار و حتی بیرون از تالار را در حیطه مسؤولیت مدیر تالار و باغ دانست و گفت: اگر تیراندازی گزارش شود اولین کسی که باید پاسخگو باشد مدیر تالار و باغ است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=213650
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سید گفت:

    باغ های آبشار و مسیر تنگ مهریان، تبدیل به محل شب نشینی های پسران و دختران در شب های زمستان شده، لطفا رسیدگی شود …

دیدگاه شما