چهارشنبه 29 دی 1395 - 23:27

توضیحات مدیرکل میراث فرهنگی در خصوص اشیاء کشف شده در گچساران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اشیاء کشف شده در شهرستان گچساران قدمت تاریخی ندارد و این اشیاء کاملا شبیه‌سازی شده هستند.

به گزارش بویر نیوز، محمود باقری عصر امروز در بازدید از اداره میراث فرهنگی شهر گچساران در جمع خبرنگاران گفت: اشیاء کشف شده توسط نیروی انتظامی شهرستان گچساران هیچ‌گونه قدمت تاریخی ندارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اشیاء کشف شده کاملا شبیه‌سازی شده و سودجویان با این کار به دنبال فریب‌کاری و سود کلان بودند.

وی با اشاره به تبلیغات فریبنده در فضای مجازی در مورد زیرخاکی‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: در زیر خاک‌ها هیچ خبری نیست و مردم فریب تبلیغات در فضای مجازی را نخورند.

این مسؤول بیان کرد: در چند ماه اخیر چندین گروه حفار غیر مجاز را دستگیر کردیم که چیزی جز ابزار حفاری از این افراد پیدا نشد و این افراد هیچ چیزی پیدا نکردند.

باقری گفت: هر کسی که بخواهد به آثار ملی و هویت مردم دست‌درازی کند به شدت با آن برخورد خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد شناسنامه و هویت مردم استان که تاریخ و شناسنامه یک ملت است نابود شوند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=213647
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما