چهارشنبه 29 دی 1395 - 15:51

تفسیر جالب استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اثرات برجام

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: از برجام به عنوان مهم ترین فعالیت ها و قول های دولت یازدهم می توان نام برد.

به گزارش ایسنا، سید موسی خادمی در نشست شوراهای آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد درگچساران افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی جان و مال خود را در طبق اخلاص در راه انقلاب اسلامی گذاشت.

وی بیان کرد: حل موضوع تحریم ها علیه ایران یکی از کارهای مهم و اساسی دولت یازدهم و رئیس جمهور بوده است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: رئیس جمهور دولت تدبیر و امید بخش عمده فعالیت های خود و دولت را برای حل این مشکل به کار برد.

خادمی عنوان کرد: رئیس جمهور توانست در این راستا به موفقیت هایی از قبیل ارتقا جایگاه دولت و کشور در دنیا و اثبات اینکه تحریم های موجود حق مسلم ایران را به زیر پا گذاشته دست پیدا کند.

وی گفت: از برجام به عنوان مهم ترین فعالیت ها و قول های دولت یازدهم می توان نام برد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطر نشان کرد: با تلاش دولت یازدهم و تیم مذاکره کننده امکان اجماع در مجامع برجام از طرف های مقابل گرفته شده است.

خادمی بیان کرد: تصور کنید اگر برجام رخ نمی داد باید منتظر اتفاقات بسیار بدتری بودیم که متاسفانه برخی افراد این را متوجه نمی شودند.

وی افزود: اگر برجام نبود در عرض یک سال دلار 2000 تومانی را با 6000تومان باید خریداری می کردیم.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد اضافه کرد: در یک مذاکره باید یک جا برای به دست آوردن برخی از چیزها، چیزی را از دست بدهیم که این یک امر طبیعی است.

خادمی اضافه کرد: در این چند سال اقدامات بسیار خوبی در آموزش و پرورش و کسب رتبه های برتر در کنکور در کهگیلویه وبویراحمد صورت گرفته است.

وی گفت: تحول یعنی بهتر شدن اما زمانی که از عبارت بنیادین در کنار آن استفاده می شود تحول معنای مهم تر و جدی تری به خود می گیرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: اگر حوزه راهبردی آموزش و پرورش به نتیجه تحول بنیادین رسیده این بدان معنی است که این نهاد به آنچه در حال حاضر هست راضی نبوده و به دنبال بهبود آن است.

خادمی بیان کرد: افرادی با دارا بودن وضع مالی بهتر نسبت به دیگران می توانند به دلیل کیفیت بهتر مدارس غیر دولتی در آنجا حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه افراد نیز با وضع مالی کمتر به مدارس دولتی می روند، اضافه کرد: ما باید به دنیال ایجاد مدلی بینا بین مدارس دولتی و غیر انتفاعی باشیم.

خادمی ادامه داد: دولت به تنهایی نمی تواند همه بار یک جامعه را به دوش بکشد بلکه به کمک و همکاری مردم و خیرین نیز نیاز دارد.

وی گفت: دولت باید به خاطر کم کردن هزینه های آموزشی راه زیر ساختها را برای مردم باز کرده و خود نیز با جاری کردن سرمایه اولیه بر آنها نظارت کامل کند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد اضافه کرد: هیچ کشوری بدون رشد آموزش و پرورش نمی تواند به توسعه دست پیدا کند.توسعه آموزش و پرورش مقدم بر زیر ساخت های دیگر است.

به گزارش ایسنا، همایش هفته شوراهای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با حضور معون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکتهای مردمی و امورخانواده ومدیر امورشوراهای وزارت آموزش و پرورش، نماینده مردم بویراحمد و دنا، استاندار، مدیر کل آموزش و پرورش و فرمانداران شهرستانهای گچساران و باشت و دهدشت و برخی از مسئولان استانی در سالن آزادی نفت گچساران برگزار شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=213618
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما