چهارشنبه 29 دی 1395 - 15:53

سخنان نماینده بویراحمد و دنا در گچساران

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه ایران از نظر معیشتی در سطح متوسط قرار گرفته اما همین جامعه در بالندگی و استقلال کشور در سطح بالایی قرار دارد.

به گزارش بویر نیوزريال غلام محمد زارعی در نشست شوراهای اموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد درگچساران افزود: دشمن در همه حال و با استفاده از فرصت های مختلف قصد ضربه زدن به ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران را دارد.

وی بیان کرد: جامعه ایران از نظر معیشتی در سطح متوسط قرار گرفته اما همین جامعه در بالندگی و استقلال کشور در سطح بالایی قرار دارد.

نماینده  مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی یک الگوی خوب و مجاهدی نستوه برای همه مسئولان است.

زارعی عنوان کرد: اگر آموزش و پرورش که بزرگترین دستگاه در کشور محسوب می شود بتواند در امر پرورش که مهم ترین رسالت اوست به خوبی موفق شود می تواند یک فنداسیون خوب و محکمی را برای جامعه ایجاد کند. آموزش و پرورش نقش حیاتی را در رشد جامعه کشور برعهده دارد.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید به سمت ایجاد نبوغ و نوآوری و ابتکار حرکت کرد.

زارعی بیان کرد: با تمام محدودیت هایی که در کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد خوشبختانه آموزش و پرورش این استان توانسته تاکنون عملکرد خوبی را زا خود ارائه دهد.

وی افزود: باید نتیجه و جمع بندی جلسات این نهاد عملی شود. باید تلاش کرد تا راه برای مشارکت های مردمی باز شود.

زارعی اضافه کرد: اگر فاصله بین دستگاه آموزش و پرورش ایجاد شود جامعه آسیب دچار آسیب می شود.تا کنون گام های موثری در زدودن برخی از مشکلات این نهاد در استان برداشته شده است.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر شکافی ایجاد شود به یقین اهداف آموزش و پرورش صورت نخواهد گرفت. به لطف خداوند میان نمایندگان کهگیلویه وبویراحمد و استاندار هماهنگی و همدلی وتعامل بسیار خوبی برقرار است.

به گزارش ایسنا، همایش هفته شوراهای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با حضور معون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکتهای مردمی و امورخانواده ومدیر امورشوراهای وزارت آموزش و پرورش، نماینده مردم بویراحمد و دنا، استاندار، مدیر کل اموزش و پرورش و فرمانداران شهرستانهای گچساران و باشت و دهدشت و برخی از مسئولان استانی در سالن آزادی نفت گچساران برگزار شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=213617
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما