سه شنبه 28 دی 1395 - 23:44

خاطره نماینده بویراحمد از سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به استان

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت های کسب شده در حوزه زنان و خانواده در کشور و کهگیلویه و بویراحمد از دستاوردهای مهم نظام و انقلاب است.

به گزارش”بویرنیوز”، غلام محمد زارعی روز سه شنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این موفقیت‌های ارزنده به دلیل فرهنگی بودن انقلاب اسلامی و نگاه ویژه دین اسلام و نظام به قشر تأثیرگذار دختران و بانوان است.

وی گفت: با وجود چنین شرایط مطلوبی می‌توان دستاوردها و موفقیت‌های بیشتری در حوزه زنان و خانواده در کشور و کهگیلویه و بویراحمد به دست آورد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، افزود: در سفر سال 1375 آن مرحوم به استان اعلام کرد فرزندان استان در دوران هشت سال دفاع مقدس به صلابت کوه‌ها بودند و در عملیات غرورآفرین و افتخارآمیز «پد خندق» نیز ایستادگی و مقاومت مثال زدنی از خود نشان دادند.

زارعی بیان کرد: در همین سفر در نشست با جمعی از روحانیان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد که پس از انقلاب به نسبت قبل از آن به قشر روحانی سخت‌تر می‌گذرد و وضعیت معیشتی آنان چندان مطلوب نیست.

وی عنوان کرد: در همین نشست تصمیمات مناسبی برای رفع مشکل مسکن روحانیان کهگیلویه و بویراحمد از جمله اختصاص مبلغی به عنوان سپرده گذاری ساخت مسکن در بانک مسکن استان گرفته و مصوب شد.

زارعی ابراز داشت: باید بیش از پیش قدردان نظام و سرمایه‌های ارزشمند آن بود و خدمت کردن مدیران اجرایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد نیز به برکت دین مبین اسلام و پیروزی انقلاب است که باید هر چه بیشتر ارزش آن را دانست.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=213569
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمدی گفت:

    واقعا حاجی جان محرومیت را دوست نداری خدا بهت پاداش بده

دیدگاه شما