سه شنبه 28 دی 1395 - 23:59

دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (+عکس)

سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل این وزارتخانه دیدار و گفت و گو کرد .

به گزارش بویر نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که در این دیدار حضور داشت گفت: در ابتدای این دیدار دکتر خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک به صالحی امیری  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت حضور در مسند این وزارتخانه به مشکلات زیر ساختی حوزه فرهنگ و هنر  در استان اشاره کرد و خواستار حمایت بیشتر برای اجرایی شدن طرح های زیر ساختی در استان شد .

photo_2017-01-17_23-58-01

رضا دهبانی پور افزود: بررسی وضعیت مجتمع فرهنگی و هنری یاسوج،تکمیل پروژه ساختمان اداره کل، افزایش اعتبارات فعالیت های فرهنگی و قرآنی از جمله موضوعات مطروحه در این دیدار بودند .

وی در ادامه گفت: در این نشست مقرر شد مبلغ بیست میلیارد تومان اعتبار جهت نهایی شدن پروژه ملی مجتمع فرهنگی و هنری یاسوج تخصیص داده شود  به نحوی که فاز اول این مجتمع در سال 96 به بهره برداری برسد .هم چنین توافق شد ساختمان اداره کل به عنوان پروژه استانی  تعریف شود  و مبلغ یک میلیارد تومان جهت بهره برداری آن تخصیص داده شود .

رضا دهبانی پور اظهار داشت: هم چنین در این نشست بر حمایت و افزایش اعتبارات برنامه های هنری و فرهنگی و قرآنی در استان و تخصیص سیصد میلیون تومان در قالب اوراق مشارکت برای  تجهیز تخصصی مجتمع های فرهنگی و هنری استان تاکید شد .

وی در پایان گفت: در این دیدار دکتر خادمی استاندار از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت کرد  .

شایان ذکر است صالحی امیری بعد از استعفای  علی جنتی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر معرفی و  در 11 ابان و با رای اعتماد مجلس شورای اسلامی  شروع به کار کرد.

photo_2017-01-17_23-34-00

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=213565
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    دورهمی

دیدگاه شما