سه شنبه 28 دی 1395 - 19:26

سخنان بی پرده نماینده بویراحمد و دنا/ کاری که به اندازه ده ها سال خدمت بود انجام شد

برخی رسانه های خاص که محدود هم هستند بخاطر اختلاف با شخص بنده نباید خدمات انجام شده را زیر سوال ببرند.

گروه سیاسی- غلام محمد زارعی در مراسم افتتاح نخستین پارک تخصصی بانوان در شهر یاسوج، اظهار داشت: خدا را شاکریم حرکت توسعه و پیشرفت هیچگاه در کشور و به تبع آن در استان کهگیلویه و بویراحمد تعطیل بردار نبوده و نیست.

به گزارش بویرنیوز، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با وجود همه مشکلات اعم از کمبود منابع، تحریم ها و مسائل اقتصادی اما در همه مقاطع زمانی چرخ توسعه کشور از حرکت نایستاده است و در این استان هم شاهد استمرار حرکت توسعه هستیم.

DSC_0537-1600x1200-Copy

وی گفت: امروز راه اندازی و افتتاح یکی از برکات حرکت مردم و مسئولین را در یاسوج شاهدیم که به بانوان عزیز جامعه تقدیم شده است.

زارعی گفت: برخی رسانه های خاص که محدود هم هستند بخاطر اختلاف با شخص بنده نباید خدمات انجام شده را زیر سوال ببرند.

وی به دیدار با وزیر راه و شهرسازی اشاره و گفت: در این دیدار توانستیم 300 میلیارد تومان ابلاغیه جدید برای پروژه ها راه بگیریم که خود به اندازه چندین سال خدمات در این شهرستان ها می باشد.

نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا افزود: خوشبختانه امروز استان تبدیل به کارگاه بزرگ عمرانی شده و ابلاغ  20 میلیارد تومان در زمینه آب، 15 میلیارد تومان برای تصفیه خانه شهر یاسوج، 5 میلیارد تومان برای اصلاح و بازسازی خطوط انتقال آب و 5 میلیارد تومان برای شبکه آب شهر مادوان بخشی از اقدامات در راستای حرکت رو به توسعه شهرستان های بویراحمد و دنا بوده است.

زارعی بیان کرد: راه آهن یاسوج – اقلید در حال فعالیت است و تطویل باند فرودگاه یاسوج نیز در حال انجام است.

نماینده بویراحمد و دنا خاطر نشان کرد: تا هفته آینده ابلاغ تامین مالی کلیه راه های روستایی بویراحمد را انجام می دهیم و این ها و خدمات دیگر دستاوردهای بزرگی است که باید برای مردم بیان شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=213486
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ایل گفت:

    درود بر امیر کبیر

  2. ناشناس گفت:

    درود بر شرفت

  3. اکبری گفت:

    انصافا کارهای حاجی کارهای بزرگ و بدور از نمایشی است و خدا محور و مردمی است

  4. اصلاحات گفت:

     درود بر شرفت مرد بزرگ

دیدگاه شما