سه شنبه 28 دی 1395 - 0:30

بخشدار سابق پاتاوه بویراحمد بازیگر شد + عکس

بخشدار سابق پاتاوه در استان کهگیلویه و بویراحمد بازیگر شبکه محلی تلویزیونی دنا در استان شد.

احسان دانشی اصل به خبرنگار ایلنا  گفت: کسانی که خود را سرباز نظام و دولت می‌دانند در هر سنگر و هر برهه‌ای باشند باید حضور پیدا کرده و تکلیف خود را ادا کنند.

وی با بیان اینکه حضور در سنگرهای هنر، سیاست و فرهنگ برای سرباز نظام و دولت نباید تفاوتی داشته باشد، اظهارداشت: اکنون که به عرصه هنر و بازیگری در شبکه محلی دنا بازگشته‌ام احساس تکلیف کردم که باید به عرصه هنر برگردم.

بازیگر نقش “اردشیر” در برنامه “شویل دنا” افزود: اگرچه بیش از 2 سال در مسوولیت بخشدار پاتاوه بویراحمد خدمتگزار مردم دیارم بوده‌ام اما اکنون با اصرار مردمانی دیگر و مجموعه شبکه تلویزیونی محلی دنا به عرصه هنر نمایش برگشته‌ام.

دانشی اصل باتاکید بر اینکه سیاستمداران اگرچه در عرصه سیاست بازیگران و هنرمندان خوبی هستند اما نمی‌توانند هنرمند واقعی باشند، خاطرنشان کرد: برخی از سیاستمداران که هنرمند بوده‌اند توانسته اند در حوزه کاری خود موفق باشند اما سیاستمداران واقعا نتوانسته اند بi خوبی هنرمندان سیاسی موفق شوند.

وی گفت: من بر این باورم کسانی که در حوزه‌های روابط عمومی فعالیت کاری خوبی داشته‌اند نیز می‌توانند در حوزه مدیریتی موفق باشند زیراکه در اغلب نشست‌ها حضور دارند و با موضوعات متعدد آشنا هستند.

بخشدار منصوب شده آخرین استاندار دولت محمود احمدی‌نژاد در کهگیلویه و بویراحمد با قرائت این متن ادبی که “به غیر از هنر که تاج سرآفرینش است، بنیان هیچ منزلتی جاودانه نیست”، تصریح کرد: زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست/ هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود/ صحنه پیوسته بجاست/ خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد.”

احسان دانشی‌ اصل پیش از انتصاب در بخشداری پاتاوه بویراحمد نیز نقش بازیگری “ملی ” را در شبکه محلی دنا ایفا می‌کرد.

وی توسط استاندار وقت سید حسین صابری آخرین استاندار احمدی‌نژاد در کهگیلویه و بویراحمد در مسوولیت بخشدار پاتاوه بویراحمد منصوب شد. دانشی اصل حدود 30 ماه بخشدار پاتاوه بویراحمد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=213443
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما