دوشنبه 27 دی 1395 - 23:08

شناخت و رفع معضلات و مشکلات مرکز استان با کمک نخبگان شهر یاسوج

شهرداریاسوج گفت : برای نخستین باربانک اطلاعات پرسش مهرشهرداردر مجموعه این نهاد مردمی ایجاد شده است.

شهرداریاسوج گفت : برای نخستین باربانک اطلاعات پرسش مهرشهرداردر مجموعه این نهاد مردمی ایجاد شده است.

به گزارش بویرنیوز ؛ مهندس محمد علی جاوید عصر دوشنبه درنشست هفته شوراهای دانش آموزی بویراحمد وپرسش مهرشهردارافزود : دراین بانک معضلات و مشکلات شهریاسوج طبقه بندی شده و برای رفع آن برنامه ریزی وچاره اندیشی می شود .

وی اظهار داشت : پرسش مهرشهردارفرصت ها و ظرفیت های فراوانی فراروی برنامه ریزان شهری قرار می دهد.

photo_2017-01-06_15-35-30

شهرداریاسوج گفت: هدف از پرسش مهربحث های تبلیغاتی وغیره نیست بلکه شناسایی معضلات ومشکلات در حوزه  شهری از نگاه تیزبین شهروندان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان نخبه است .

وی افزود : درپرسش مهرشهردار خانواده ها و اولیا می توانند به یاری دانش آموزان شتافته وبه غنای محتوای نوشتن انشاء که محور این پرسش است کمک کنند .

جاوید تصریح کرد : آموزش وپرورش ، خانواده ومدرسه از ظرفیت های بالایی در ارتقاء دانش شهروندی برخوردارند و شهرداری یاسوج می کوشد از این مولفه بهره گیرد .

شهرداریاسوج گفت : بررسیها نشان می دهد جامعه دانش آموزی و فرهنگیان روزانه با یکی از زیرمجموعه های شهرداری درارتباط هستند .

وی اظهار داشت : این ارتباط وظیفه خادمان شهردر ارایه خدمات مطلوب به شهروندان را مضاعف می کند .

به گفته وی شهرداری  روزانه خدماتی دربخش های خدمات شهری ، عمرانی ،پسماند ، فرهنگی واجتماعی و…. به شهروندان ارایه می دهند .

درپایان این مراسم از خدمات مهندس جاوید شهردار ، فروغ فرد رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی وشجاعی پور مدیرفرهنگی و هنری شهرداری با اهداء لوحی تقدیر شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=213421
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما