یکشنبه 8 بهمن 1391 - 20:42

دختر بچه 3ساله قربانی توهم مرد شیشه ای

بویر نیوز : مرد معتاد به مواد مخدر از نوع شیشه پس از مصرف شیشه دچار توهم شد و با ضربات متعدد چاقو خواهر زاده خود را به قتل رساند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از طبنا، سرهنگ ایوب احمدی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرج استان البرز با اعلام این خبر گفت: ظهر روز سه شنبه سوم بهمن ماه در پی اعلام مركز 110 مبنی بر یك درگیری خانوادگی در ماهدشت كرج پلیس بلافاصله به محل اعزام شد.

وی افزود: بررسی های میدانی نشان داد یوسف 21 ساله وقتی با خواهرش خدیجه دعوا می كند با عصبانیت زیاد و در حالی كه توهم مصرف شیشه داشت به سمت خواهرش حمله كرده و وی را به باد كتك می گیرد. خدیجه به سختی خودش را از موج حملات بی رحمانه برادرش نجات می دهد غافل از اینكه دختر 3 ساله اش به نام عارفه در محل دعوا جا مانده است.

سرهنگ احمدی با ابراز تاسف از وقوع این جنایت فامیلی گفت: یوسف كه كنترلی روی خشم خودش نداشت وقتی خواهرش به صورت نیمه جان خودر را نجات می دهد، با چاقو به جان عارفه كوچولو می افتد و وی را به قتل می رساند. پلیس وقتی به صحنه رسید عارفه كوچولو بی جان به روی زمین افتاده بود. دایی جنایتكار در بالای سر جسد عارفه كوچولو دستگیر شد و جالب اینكه ادعا می كند هیچ جنایتی رخ نداده و خواهر زاده اش زنده است.

یوسف در اثر استعمال شیشه وتوهم آن فراموش می كند كه چطور در فاصله چند دقیقه جنون مرگ چشمان وی را كور كرده و دست به چنین جنایتی هولناکی زده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=21340
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما