دوشنبه 27 دی 1395 - 22:08

افزایش کمی و کیفی تولید محصولات با رفع مشکلات مرکز تحقیقات کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش بویرنیوز؛ غلام‌محمد زارعی ظهر امروز در بازدید از مرکز تحقیقات کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کشاورزی از گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد مهم‌ترین شغل و اولین منبع درآمد مردم بوده است اظهار کرد: در این استان همه مردم به نوعی وابستگی به این بخش دارند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که کشاورزی اولین منبع تولید در استان به شمار می‌رود تصریح کرد: برای این که بتوانیم اقتصاد شکوفایی در استان داشته باشیم ناگزیر به ارتقای وضعیت بخش کشاورزی هستیم.

وی از مرکز تحقیقات کشاورزی به عنوان اصلی‌ترین زیربنای ارتقای بخش کشاورزی یاد کرد و گفت: در کل پژوهش و تحقیق زیربنای هرگونه توسعه‌ای در هر منطقه و نقطه به شمار می‌رود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بخش کشاورزی نیز برای بهبود کیفیت و کمیت تولید محصول به پژوهش و تحقیق و استفاده از داده‌های آن‌ها نیاز داریم تصریح کرد: دستاوردهای کشاورزی استان ما در همه سال‌ها چه در گذشته و چه در حال حاضر به واسطه تحقیقات در مرکز تحقیاقت کشاورزی است.

زارعی، رفع مشکلات حوزه تحقیقات کشاورزی را اصلی مهم برای بهبود وضعیت کشاورزی دانست و گفت: همه باید برای تحقق خواسته‌های محققان و پژوهشگران در مرکز تحقیقات کشاورزی کمک کنیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در اقتصاد مقاومتی یکی از مهم‌ترین ابزارها که می‌تواند به عملیاتی کردن این نوع اقتصاد کمک کند ابزار تحقیق و پژوهش است تصریح کرد: در حوزه تحقیقات کشاورزی باید به گونه‌ای کار شود تا بتوانیم علاوه بر تولید نیازهای استان به صادرات محصولات نیز کمک شود.

وی در پایان از همه فعالیت‌های کارکنان و مدیریت مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان به واسطه اقدامات اثرگذار پژوهشی و تحقیقاتی قدردانی کرد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=213376
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما