دوشنبه 27 دی 1395 - 21:56

کمک ویژه تسهیلات فنی و اعتباری به کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت برای سال ۹۵، ۷۰ میلیارد تومان کمک‌های فنی و اعتباری به این استان اختصاص داد.

به گزارش بویرنیوز، حسن نوروزی اظهار داشت: دولت 70 میلیارد تومان کمک‌های فنی و اعتباری برای سال 95 در قالب اسناد خزانه یک تا 3 سال به این استان اختصاص داد.

وی عنوان کرد: در قالب کمک‌های فنی و اعتباری 50 درصد سود تسهیلات دریافتی سرمایه گذاران کهگیلویه و بویراحمد از بانک پرداخت می‌شود که قراره این میزان اعتبار از طریق اسناد خزانه پرداخت شود.

نوروزی از ضرورت یک تفاهم نامه 3 جانبه در این زمینه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بانک‌های استانی امکان گرفتن اسناد خزانه را ندارند اقدامات لازم را از طریق بانک مرکزی و مسئولان و متولیان امر انجام می‌دهیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مهمترین هدف اعتبارات کمک‌های فنی و اعتباری کاهش سود بانکی تسهیلات مورد نیاز تولیدکنندگان و صنعتگران است افزود: از محل این منابع تا 50 درصد سود تسهیلات بانکی سرمایه گذاران پرداخت می‌شود.

نوروزی ابراز کرد: امسال 180 میلیارد 500 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی و نفت به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت که در 6 ماهه نخست 50 درصد آن تخصیص داده شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=213369
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما