دوشنبه 27 دی 1395 - 11:09

انهدام باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر در شهرستان دنا

فرمانده انتظامی شهرستان دنا از انهدام باند خانوادگی قاچاق مواد افیونی در این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از پنج کیلو گرم تریاک از این خانواده کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دنا از انهدام باند خانوادگی قاچاق مواد افیونی در این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از پنج کیلو گرم تریاک از این خانواده کشف شد.

به گزارش بویرنیوزسرهنگ سید عبدالنبی میری‌سوق اظهار داشت: روز گذشته تیم پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا، هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان، به یک دستگاه پژو 405 با یک سرنشین خانم که از یکی از استان‌های جنوبی کشور عازم یکی از استان‌های مرکزی بودند، مظنون شدند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از بررسی مدارک راننده و سرنشین که اعضای یک خانواده‌اند، در بازرسی دقیق از  خودروی آن ها مقدار 5 کیلو و 400 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در این خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

میری‌سوق با اشاره به توقیف خودرو پژو 405 خاطرنشان کرد: راننده و سرنشین این خودرو پس از بازجویی‌های به عمل آمده ، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

چوپان باشتی از مرگ حتمی نجات یافت

فرمانده انتظامی شهرستان باشت از نجات چوپانی توسط پلیس که در کوهستان‌های روستای “سرتنگ بیدک” گرفتار شده بود، خبر داد.

سرهنگ چشم مهتاب اظهار داشت: در پی تماس تلفنی خانمی از روستای “سرتنگ بیدک” مبنی بر اینکه شوهر چوپانش برای نجات بزغاله‌هایش که مدت 15 روز در کوه گرفتار شده بودند به کوهستان رفته ولی اکنون خود به سرنوشت احشام گرفتار و هر لحظه امکان پرت شدنش از ارتفاع 500 متری وجود دارد، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه عوامل کلانتری مرکزی شهر باشت بلافاصله پس از هماهنگی با دستگاه‌های امداد و نجات به محل اعزام و مشاهده کردند چوپان گرفتار شده در کوهستان در وضعیت بسیار بدی قرار دارد، افزود: رئیس کلانتری باشت برای نجات چوپان گرفتار شده سریعا وارد عمل شد.

چشم مهتاب ادامه داد: این مامور وظیفه شناس با مشاهده وضعیت چوپان گرفتار شده و اینکه تا رسیدن یگان‌های امدادی سقوط وی حتمی به نظر می‌رسید، دست به کار شد و با عبور از شیب‌های تند و پرتگاه‌های خطرناک کوهستان خود را به چوپان رساند و وی را از مرگ حتمی نجات داد.

کشف محموله برنج قاچاق در بهمئی

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از توقیف خودروی حامل برنج خارجی قاچاق به ارزش بیش از 120 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرگرد محمود عدالت‌پرور گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی، یک دستگاه وانت نیسان به رانندگی شخصی به هویت معلوم مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: در بازرسی از این خودرو  مقدار 240 کیسه برنج 10 کیلوگرمی برنج خارجی قاچاق کشف و توقیف شد.

عدالت پروربا اشاره به اینکه ارزش ریالی این مقدار برنج قاچاق کشف شده طی برآورد کارشناسان، 120 میلیون است ابراز کرد: خودرو به پارکینگ منتقل و راننده این خودرو به همراه پرونده به مرجع قضایی اعزام شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای موتور سیکلت در کهگیلویه

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کهگیلویه ، سارق حرفه‌ای موتورسیکلت دستگیر و به هفت فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کرد.

سرهنگ علی دشتیان سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهر دهدشت، اکیپی‌هایی از ماموران انتظامی شناسائی و دستگیری افراد سارق یا سارق را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان کهگیلویه با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی سوابق مجرمان،موفق شدند،یکی از سارقان حرفه‌ای این شهرستان را شناسائی و دستگیر کرده و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کنند.

دشتیان با بیان اینکه با انجام تحقیقات گسترده و بازجویی‌های فنی پلیس، متهم به هفت سرقت موتورسیکلت در شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف محموله قاچاق 600 میلیونی در شهرستان چرام

سرپرست انتظامی شهرستان چرام از توقیف دو خودروی حامل کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

سرگرد مختار تراب بیان کرد: در اجرای طرح برخورد با ورود و عرضه کالای قاچاق ، ماموران پاسگاه انتظامی ” سادات” این شهرستان با هماهنگی مقام قضایی حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه کامیونت کانتینردار به رانندگی شخصی به هویت “م. د” که از سمت دهدشت به مقصد شهرستان بویراحمد در حرکت بوده را متوقف و در بازرسی از این خودرو تعداد 3257 قلم لوازم یدکی و تزئیناتی خودرو خارجی قاچاق فاقد هر گونه مدارک کشف و ضبط کردند.

وی افزود: در عملیات دیگر ماموران پاسگاه انتظامی سادات نیز با متوقف کردن خودروی وانت نیسان تعداد 240 کیسه 10کیلویی برنج خارجی کشف و ضبط نمودند که با هماهنگی با مقام قضایی خودرو توقیف و اموال مکشوفه ضبط و تحویل اداره تعزیرات حکومتی شدند.

انهدام باند سارقان مغازه با 13 فقره سرقت در دهدشت

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه از شناسایی و دستگیری سه نفر از اعضای یک باند سارقان مغازه با 13 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی دشتیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه‌های سطح شهر دهدشت و حومه، موضوع در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی از کشف سرنخ های در این ارتباط خبر داد و افزود: ماموران کلانتری 11 این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سرانجام موفق شدند، اعضای باند سارقان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنان را دستگیر کنند.

وی عنوان کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به 13 فقره سرقت از مغازه در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کردند که در این راستا با بازسازی صحنه‌های جرم ، مالباختگان شناسایی شدند.

سرهنگ دشتیان ضمن اشاره به دستگیری دو نفر مالخر در همین زمینه خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه افراد سارق و مالخران، اموال سرقتی به ارزش ریالی بیش از 20 میلیون تومان کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد:متهمان به سرقت پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و سپس روانه زندان شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=213336
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما