شنبه 25 دی 1395 - 17:19

خدمتی متفاوت برای اولین بار از شهرداری یاسوج/جاوید جواب درخواست های اعضای شورای شهر را داد!

“هر کسی ادعای وجود تخلفی و یا هر مورد خلاف قانونی دارد آماده مناظره هستم و در نهایت مردم پاسخ می دهند(9 شهریور 95)”

گروه سیاسی- نخستین مرکزسامانه 137 کهگیلویه و بویراحمد درشهرداری یاسوج با حضور اعضای شورای اسلامی ، مدیران ستادی ، کارشناسان حوزه فن آوری و اطلاعات ، مسوولان  استانی وشهرستان عصر شنبه طی آیینی به بهره برداری رسید .

به گزارش روابط عمومی وبین الملل شهرداری یاسوج ؛ این مرکز ازجمله هشت پروژه مدیریت جهادی واقتصاد مقاومتی در راستای پاسخگویی فوری به شهروندان درمجموعه شهرداری یاسوج ایجاد شده است .

شهرداریاسوج گفت : سامانه 137 فرصتی برای مشارکت شهروندان ، افزایش رضایتمندی و ارتقاء شاخص های شهری است .

مهندس محمد علی جاوید دراین مراسم افزود : مرکز سامانه 137 یکی از راه های آسان وسریع برای برقراری ارتباط شهروندان با شهرداری بوده تا بتوانند پاسخ درخواست ها ، نظرات ، پیشنهادات و شکایت خود را درتمامی حوزه های کاری شهرداری ومدیریت شهری دریافت کنند.

photo_2017-01-04_14-48-30

وی اظهار داشت : سامانه 137 فرصتی برای مشارکت شهروندان و بهره گیری از نظرات آنان در بهبود وضعیت شهری و رضایتمندی است .

جاوید تصریح کرد : با دریافت اطلاعات مردمی درحوزه شهری بلافاصله کاربران مرکز آن را برای بررسی به کارشناسان ارجاع می دهند .

شهرداریاسوج با اشاره به اینکه این خدمت برای اولین بار در استان انجام شده و در راستای تکریم شهروندان و بررسی دقیق و اصولی خواسته های آنها است، گفت : مرکز سامانه مدیریت شهری  137 درتمام ساعات شبانه روزی فعال بوده و آماده دریافت مسایل ومشکلات مناطق شهری یاسوج است .

وی ادامه داد : شهروندان با استفاده از این سامانه می توانند درخواست ها ، پیشنهادات و انتقادات خود را از خدمات شهری به مسوولان شهری انتقال وبا دریافت کد رهگیری پیگیر مطالبات خود باشند .

وی افزود : ایجاد پل ارتباطی الکترونیک وهوشمند بین شهروندان با مجموعه شهرداری ، مکانیزه کردن نظام پاسخگویی به شهروندان نسبت به معضلات ، هدفمند کردن ماموریت های شهرداری و جلوگیری از اتلاف وقت از اهداف راه اندازی مرکزسامانه 137 است .

photo_2017-01-04_14-49-24

وی ادامه داد : درهمین راستا بانک اطلاعات شهری جمع آوری و طبقه بندی شده وبراساس اولویت برای آن چاره اندیشی می شود .

شهردار مرکز استان در در ارتباط با سخنان برخی اعضای شورا مبنی بر درخواست مناظره هم اینطور گفت: ما مکاتبه کردیم با صدا و سیما و درخواست داشتیم که در ارتباط با مسائل شهری افرادی اعم از کارشناسان مسائل شهری، اعضای شورای شهر، سایر دستگاه های اجرایی، سازمان نظام مهندسی، دانشگاه ها و هرکسی ظرفیتی برای آنالیز مسائل شهری دارد دعوت و فرصتی فراهم شود که در صدا و سیما، دانشگاه ها و سایر مراکز در فضایی کارشناسانه به بررسی علمی مسائل شهری بپردازیم.

وی گفت: امیدواریم فضای بررسی علمی و نقادانه مسائل شهری در یاسوج پیش بیاید، فضایی در راستای نقد منصفانه نه مغرضانه و باید بگویم ما اعتقاد داریم میتوانیم از عملکرد تیم مدیریتی شهرداری یاسوج و سازمان های وابسته دفاع لازم را داشته باشیم.

گفتنی است در حالی برخی اعضای شورای شهر در خصوص درخواست شهرداری یاسوج برای دعوت آنها به مناظره اعلام نا آگاهی کردند که در خبری که در ادامه آمده در شهریور 95 جاوید در رسانه ها اعلام کرد “هر کسی ادعای وجود تخلفی و یا هر مورد خلاف قانونی دارد آماده مناظره هستم و در نهایت مردم پاسخ می دهند(9 شهریور 95)”.

photo_2017-01-04_14-49-16

1

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=213219
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    دوتا عضو شورای شهر میگفتن تا حالا شهردار دعوت به مناظره نکرده این خبر مهم مال شهریور که رسانه ها زدن خب اونا چطور دروغ میگن؟ بهتره به جای فرافکنی بگین شما چیکار کردین برای مردم

دیدگاه شما